در لندن زنگ تفریح نیستیم/ خودمان باشیم همه را شگفت زده خواهیم کرد

رسول خادم در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران؛

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی گفت: دلم روشن است اگر ایرانی کشتی بگیریم و خودمان باشیم همه ی مدعیان دنیا را شگفت زده خواهیم کرد.

رسول خادم، مدیر تیم های ملی کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: آخرین مرحله ی تمرینی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل خانه کشتی دنبال می شود و خوشبختانه هیچ یک از بچه ها مشکل خاصی ندارند و با آمادگی، انگیزه و جدیت خاصی روند رو به رشدی را طی می کنند.

وی افزود: در این مرحله از اردو فشار تمرینات کاهش پیدا کرده و بیشتر کارهای مرور فن و رفع اشکال در دستور تمرینی قرار دارد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد آخرین وضعیت آزادکاران اعزامی تصریح کرد: از این بابت بی نهایت خوشحالم که هر هفت آزادکار المپیکی با انگیزه و جدیت خاصی تمرین می کنند و همگی به خوبی توانسته اند فعل خواستن را صرف کنند.

دارنده مدال طلای المپیک در مورد حریفان احتمالی کشتی آزاد در المپیک خاطرنشان کرد: قطعا روس ها جدی ترین رقبای ما در لندن هستند اما این بدان معنا نیست که ما نسبت به تک ستاره های سایر کشورها غافل باشیم. به هر حال همه می دانند شرایط المپیک بسیار ویژه است و در واقع هر مسابقه کشتی حکم یک فینال را دارد.

مدیر تیم های ملی کشتی ادامه داد: معتقدم اگر روس ها با وضع هر قانونی در کشتی، باز هم آقایی می کنند و یکه تاز هستند فقط به این خاطر است که با سبک خود کشتی می گیرند اما در سال های اخیر ما (کشتی ایران) نتوانستیم یا به هر دلیلی نخواستیم ایرانی کشتی بگیریم که این موضوع باعث پیشرفت فنی کشتی ایران شده است. اطمینان دارم اگر در لندن توصیه های کادر فنی تیم ملی روی تشک پیاده شود قطعا همه دنیا را شگفت زده خواهیم کرد.

خادم در پایان گفت: در شب های عزیز و پر برکت ماه مبارک رمضان نیازمند دعای خیر مردم هستیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.