دستگیری ۲ آدم ربای تحت تعقیب در شاهین شهراصفهان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

در پی انهدام یک پاتوق استعمال مواد مخدر توسط ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان دو نفر که iبه اتهام آدم ربایی و اخاذی تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان ها بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس “سرهنگ غلامعباس بلفکه ” فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این مطلب اظهار داشت : ماموارن این فرماندهی درراستای مبارزه با سوداگران مرگ و انهدام پاتوق های استعمال مواد مخدر روز قبل در یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضایی پاتوقی که معتادان در آن iبه استعمال مواد مخدر می پرداختند شناسایی و متلاشی کردند.
وی افزود: در بازرسی از این پاتوق علاوه برکشف چند قبضه سلاح سرد مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و تعدادی ادوات استعمال موادمخدر کشف وضبط شد .
این مقام مسئول بیان داشت:در این عملیات چندین نفر از اشخاص معتاد و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند که در بررسی سوابق آنها ماموران iبه دو نفر از متهمان تحت تعقیب و فراری iبه نام های “ایمان و کیوان _د” برخوردند.
“سرهنگ بلفکه ” با بیان اینکه متهمان iبه مدت یک سال و نیم iبه اتهام آدم ربایی و اخاذی تحت تعیب پلیس آگاهی یکی از استان های کشور بودند گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر دو iبه مرجع قضایی استان مذکور تحویل داده شدند ./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.