دستگیری شرور شمیران نو پس از ۶ ساعت تعقیب و گریز

کدخبر: ۵۵۴۹۸

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت – ۰۲:۰۸

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

دستگیری شرور شمیران نو پس از ۶ ساعت تعقیب و گریز

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش شمیران نو پس از یک عملیات تعقیب و مراقبت ۶ ساعته خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا محرابی از انجام عملیات تعقیب و مراقبت ۶ ساعته برای دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدوده شمیران نو که در یک درگیری انگشت یک شرور دیگر را قطع کرده بود، خبر داد.
این مقام انتظامی گفت: در یازدهمین روز اردیبهشت ماه امسال پرونده ای با موضوع درگیری و ضرب و جرح با چاقو و قطع انگشت از سوی کلانتری ۱۳۶ فرجام به این پایگاه ارجاع شد.
وی افزود: تحقیقات در این خصوص آغاز و در جریان بررسی ها مشخص شد که در اواخر سال ۹۰ تعدادی از اراذل و اوباش محدوده شمیران نو اقدام به درگیری با هم کرده بودند که در این درگیری فردی به نام یوسف با قمه یکی دیگر از اراذل و اوباش منطقه به نام رضا را مجروح کرده است.
محرابی افزود: با توجه به موارد مطروحه ماموران این پایگاه پس از مدت ۶ ساعت تعقیب و مراقبت از محل های تردد این متهم و اطرافیان وی موفق شدند محل اختفای او را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را بازداشت کنند. وی گفت: متهم به مرجع قضایی معرفی شد و در تحقیقات انجام شده به جرایم خود اعتراف کرد که طی آن هر دو نفر به اتهام ایجاد اخلال در نظم عمومی، درگیری و حمل سلاح سرد متهم شناخته شده و پس از صدور قرار قانونی راهی زندان شدند.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.