دستگیری دو کیف قاپ حرفه ای حین اجرای طرح امنیت محله محور

رییس کلانتری ۱۲۹ جامی گفت:این کیف قاپان پس از دستگیری به منظور کشف سایر جرایم و شناسایی سایر شکات پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ ایرج بهادری با اعلام این خبر عنوان کرد:ماموران گشت فوریت های پلیسی ۱۱۰ کلانتری ساعت ۲۱ روز گذشته حین گشت زنی در خیابان “باستان شمالی”به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت تندرو پالس که در حال پرسه زنی بودند مشکوک شده و در صدد بررسی موضوع برآمدند.
وی ادامه داد:همین که ماموران می خواستد آنان را متوقف کنند موتورسواران جوان می خواستند کیف زن جوانی را که در حال عبور از عرض خیابان بود،سرقت کنند،ماموران که شاهد ماجرا بوند مراتب را به اطلاع مرکز پیام کلانتری رسانده و با هماهنگی مرکز پیام به تعقیب سارقان کیف قاپ پرداختند.با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و دقایقی بعد با اجرای طرح مهار هر دو متهم دستگیر شدند.
سرهنگ بهادری بیان داشت:متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند در خلال بازجویی های فنی مشخص شد متهمان که “میلاد.ر”و “وحید.ه” نام دارند از سارقان حرفه ای و کیف قاپان سابقه دا در مرکز پایتخت هستند که تا تاکنون به چندین فقره سرقت نیز اعتراف کرده اند.
این مقام مسوول در خاتمه خاطر نشان کرد:متهمان به منظور تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم احتمالی و شناسایی سایر مالباختگان به پایگاه هشتم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارحاع شدند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.