زورگیر در کمتر از ۲۴ ساعت باز داشت شد – اخبار اجتماعی

سرپرست کلانتری ۱۲۸ تهران نو از دستگیری سارق زورگیر کمتر از ۲۴ ساعت با راهنمایی های شاکی درخیابان “ دماوند ” طی اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ جلیل موقوفه  گفت : شب گذشته در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران گشت کلانتری هنگام گشتزنی در خیابان ” دماوند” بودند که فردی سراسیمه به آنها مراجعه کرد .
سرپرست کلانتری ۱۲۸ تهران نو ادامه داد: شاکی که ” حسن” نام داشت به ماموران گفت روز قبل فردی با تهدید چاقو اقدام به سرقت تلفن همراه و کیف پولم کرده و متواری شده ،دقایقی قبل هنگام عبور از تقاطع اول خیابان دماوند سارق را که در حال پرسه زدن بود مشاهده کردم.
موقوفه عنوان کرد: ماموران بعد از گرفتن مشخصات ظاهری متهم بلافاصله برای دستگیری او وارد عمل شده و به گشتزنی در خیابان پرداختند که در این هنگام متوجه پرسه زنی فردی با همان مشخصات شدند اما متهم به محض مشاهده پلیس قصد فرار داشت که با سرعت عمل به موقع ماموران دستگیر شد.
سرهنگ موقوفه در پایان تصریح کرد: در بازرسی از متهم که” سیامک ” نام داشت یک قبضه چاقو ضامندار و سه دستگاه تلفن همراه کشف شد که ماموران متهم را به همراه شاکی و اموال مکشوفه جهت تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند. /ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.