دستگیری زورگیر در خواب

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

جوان زورگیری که از حدود ۴ماه قبل تحت تعقیب پلیس قرار داشت و اعضای بدنش نیز زخمی شده بود در یک پاتوق استعمال موادمخدر دستگیر شد.

به گزارش خراسان، در پی اعلام گزارش هایی مبنی بر اقدامات مجرمانه یک جوان ۲۱ ساله که با زورگیری های خود اهالی منطقه پنجتن را به ستوه آورده بود، تلاش ماموران انتظامی با دستورات سروان حضرتی (رئیس کلانتری طبرسی شمالی) برای دستگیری این جوان آغاز شد اما با توجه به این که زورگیر مذکور ازخانواده طرد شده بود و جا و مکان مشخصی نداشت، عملیات پلیسی برای دستگیری وی به نتیجه نمی رسید تا این که او در آخرین زورگیری خود، راکب موتورسیکلتی را به کوچه خلوت کشاند و با تهدید به مرگ او به وسیله چاقو، موتورسیکلتش را سرقت کرد.جوان زورگیر همچنین همه وجوه نقد و اموال همراه راکب موتورسیکلت را نیز از او گرفت و متواری شد. این درحالی بود که مالباخته زورگیر را شناسایی کرده بود و از محل اختفای وی در منطقه التیمور اطلاع داشت. وقتی مالباخته ماجرا را به ماموران انتظامی اطلاع داد، بلافاصله گروهی از ماموران کلانتری طبرسی شمالی با کسب مجوز قضایی در ساعات اولیه صبح و هنگامی که زورگیر جوان در پاتوق معتادان در خواب بود عازم مخفیگاه شدند و او را به همراه ۴تن دیگر از افرادی که در این لانه کثیف حضور داشتند دستگیر کردند. این درحالی بود که نقاط زیادی از بدن متهم زخمی بود.

او در بازجویی های انجام شده گفت: هنگام ارتکاب جرم وقتی با موتورسیکلت به زمین می خوردم و یا بر اثر مقاومت طعمه ها زخمی می شدم جرات رفتن به درمانگاه را نداشتم؛ چرا که می ترسیدم که دستگیر شوم.گزارش خراسان حاکی است: تحقیقات پلیس برای دستگیری همدستان دیگر این زورگیر ادامه دارد و تاکنون ۳تن از مالباختگان وی را شناسایی کرده اند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالSeptember 4, 2012 12:08 PM  تعداد مشاهده: ۳۹

بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.