مامور امنیت با تیغ اوباش مجروح شد+عکس

پسر شروری که یکی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ را با چاقو مجروح کرده بود، کمتر از ۲۰ روز توسط ماموران اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش ممتاز به نقل از بولتن نیوز، اوایل شهریور ماه امسال یک از ماموران امنیت تهران بزرگ در حین تردد در میدان سپاه متوجه دو سارق زورگیر می‌شود که با در دست داشتن قمه به سمت یکی از شهروندان که با موتورسیکلت خود در حال تردد بود، حمله ور شده و با زور و ضرب و شتم گردنبند طلای وی را به سرقت می‌برند.

این مامور وظیفه شناس با روئت این موضوع سریعا دست به کار شده و با زورگیران مقابله می‌کند و در یک جنگ تن به تن می‌تواند یکی از زورگیران را دستگیر کند ولی پس از دستگیری فرد شرور، دوستانش که در حال اسکورت او بودند، با در دست داشتن قمه و چاقو به مامور امنیت حمله ور شده و او را با ضربات چاقو مجروح می‌کنند.

هموطنان برای کمک به این مامور وظیفه شناس با اورژانس تماس گرفته و وی را به بیمارستان منتقل نمودند. همچنین عوامل اطلاعات و پلیس امنیت نیز از همان لحظه فعالیت خود را در راستای دستگیری متهمان آغاز می‌کنند.

تنها سرنخ ماموران موتورسیکلتی بود که از زورگیران در محل باقی مانده بود. لذا طی استعلامات متوجه ‌شدند که موتورسیکات متعلق به فردی به نام علیرضا در نازی‌آباد است. ماموران بلافاصله به محل اعزام و فرد مورد نظر را بازداشت می‌کنند.

علیرضا در اظهاراتش به ماموان گفت که موتورسیکلت را سه ماه پیش به یک مغازه موتورفروشی فروخته است. ماموران با حضور در مغازه موتور فروشی در می‌یابند که موتورسیکلت سه ماه قبل به فردی به نام اصغر که در اسلامشهر زندگی می‌کند و از اشخاص زورگیر، سارق و شرور منطقه گلستان است، فروخته شده است.

لذا اکیپی از ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ با نیابت قضایی به شهرستان اسلامشهر اعزام و با اشراف کامل اطلاعاتی متهم را در مخفیگاهش در حالی که در خواب فرو رفته بود دستگیر و به مقر انتقال می‌دهند. همچنین ماموران در بررسی از منزل متهم چند قبضه چاقو سلاخی نیز کشف و ضبط می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ سرهنگ علیرضا محرابی دربارهٔ این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم پس از حضور در پایگاه پلیس امنیت، به همه چیز اعتراف کرد و چاقویی را نیز که با‌ آن ماموران وظیفه شناس را مجروح ساخته بود، تحویل داد.


بولتن نیوز | bultannews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.