شرور محله «خواجه نظام» بازداشت شد

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش محله «خواجه نظام» طی شکایت تعدادی از شهروندان این محدوده خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، سرهنگ علیرضا محرابی از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش «خواجه نظام» تهران با شکایت شهروندان طی عملیاتی پلیسی خبر داد.
 
وی گفت: با شکایت شهروندان تهرانی ساکن این محله به ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مبنی بر تردد و فعالیت مجرمانه یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار در این محله به نام «محمد» اقدامات ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ آغاز شد.
 
رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: با شناسایی محل‌های جرم‌خیز و اماکنی که امکان حضور و تردد متهم در آن مناطق می‌رفت، روز گذشته این متهم شناسایی و مشخص شد که به اتهام ایجاد اخلال در نظم عمومی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد تحت تعقیب قضایی است.
 
محرابی گفت: متهم پیش از این به اتهام‌هایی همچون درگیری و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان تحت تقعیب بود تا این که شب گذشته پس از اقدام به یک درگیری با اهالی محل تعدادی از شهروندان را مجروح کرده که این امر به شکایت همسایه‌ها از وی به پلیس ۱۱۰ منجر شد.
 
وی افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ، این شرور به اتهام شرارت، درگیری، حمل سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و اخلال در نظم عمومی، بازداشت و پس از اعتراف به جرایم خود به دادسرا معرفی شد.
 
رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در بازرسی از منزل این متهم چندین قبضه سلاح سرد قمه کشف و ضبط شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.