حسین شرور دستگیر شد

.به گزارش خبرنگار انتظامی فارس سرهنگ علیرضا محرابی گفت: مدتی پیش پرونده‌ای با موضوع شرارت، تخریب، ضرب و جرح عمدی با چاقو از سوی مقام قضایی به مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی افزود:‌ متهم این پرونده یکی از اراذل و اوباش سطح یک شهرستان ری معروف به حسین شرور بود که از سال ۱۳۹۰ از تهران فرار کرده و با سکونت‌های موقتی در شهرستان‌های مجاور تهران سعی داشت مانع از شناسایی و دستگیریش شود.

محرابی ادامه داد:‌ با ارجاع پرونده به مأموران این یگان تحقیقات مقدماتی برای شناسایی محل اختفای این شرور آغاز و مشخص شد که خانواده وی در محله ۱۳ آبان زندگی می‌کنند و وی در حال حاضر به صورت مجردی در خارج از تهران است اما یک آپارتمان در محله نواب دارد که هر از گاهی به آنجا مراجعه کرده و مدتی زندگی می‌کند.

این مقام انتظامی افزود:‌ بر همین اساس محل زندگی وی در محدوده نواب شناسایی و تحت نظر قرار گرفت تا اینکه مأموران دریافتند این فرد شب‌ها در باغ یکی از دوستانش در اسلامشهر اقامت کرده که بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری وی به محل اعزام شدند.

محرابی اظهار داشت: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه این متهم هنگام تردد با خودروی خود در محل مذکور محاصره و پس از یک سال فرار نهایتاً بازداشت شد. در بازرسی از خودروی این متهم تعدادی سلاح سرد، ادوات قمار و لوازم مصرف مواد مخدر و همچنین اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف متهم به جرایم خود در جریان بازجویی‌ها، گفت: پس از تکمیل پرونده برابر دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.