دستگیری شرور فراری در ایلام

فروردین ۱۴۰۳

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری شرور فراری با ۲۲ فقره سابقه کیفری و شرارت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ “حسن سماواتی “در تشریح این خبر گفت: عصر روز قبل در یک عملیات مشترک پلیسی که با حضور یگان ویژه ، انتظامی شهرستان ایوان و پلیس آگاهی انجام شد این شرور فراری در مخفیگاهش دستگیر شد. 

وی اضافه کرد: (ش-ر) شرور سابقه داری بود که اخیراٌ با سپردن وثیقه از مرخصی زندان استفاده می کرد در آخرین مرخصی از مراجعه مجدد به زندان خودداری و متواری شده بود. 

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد:به دنبال درخواست اداره زندان ها و مرجع قضایی مبنی بر دستگیری و بازگرداندن این فرد شرور به زندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت. 

این مقام انتظامی ادامه داد: بررسی ها و تحقیقات پس از شناسایی محل اختفای این فرد پس از چند روز نتیجه داد و عصر روز قبل با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات منسجم پلیسی پس از چند ساعت تعقیب و گریز توسط  مأموران انتظامی دستگیر شد . 

وی گفت: ۲۲ فقره سابقه کیفری از جمله شرارت ، سرقت مسلحانه ، تخریب اموال دولتی ، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز ، درگیری و تیراندازی به سوی مأموران نیروی انتظامی و مردم در پرونده قضایی این فرد شرور می باشد .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.