دستگیری ۳۰۰ خرده فروش مواد مخدر در اولین مرحله از طرح امنیت محله محور

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

سردار حسین ساجدی نیا از دستگیری ۳۰۰ خرده فروش مواد مخدر در اولین مرحله از طرح امنیت محله محور در سال ۹۱ خبر داد.

 به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن تشریح نتایج اولین مرحله از طرح امنیت محله محور در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سال ۹۱ ، به تداوم اجرای طرح امنیت محله محور در روزهای آتی اشاره کرد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه اجرای طرح امنیت محله محور و بنابر درخواست شهروندان در این خصوص، مجموعه پلیس تهران بزرگ صبح امروز اقدام به اجرای طرح برخورد با موادفروشان خرد در سطح گسترده ای کرده و موفق شدند قریب به ۳۰۰ نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر تهران را طی عملیاتی همه جانبه شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به این موضوع که این عملیات اولین مرحله از طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در قالب طرح امنیت محله محور در سال ۹۱ است، گفت: طرح امنیت محله محور با قدرت تا پایان سال ادامه دارد و در طول هر هفته چهار و یا پنج طرح در راستای برخورد با ۲۵ جرم شاخص در شهر تهران صورت خواهد گرفت.

سردار ساجدی نیا، در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به همکاری خوب مرجع قضایی با پلیس در این زمینه، اظهار داشت: در طرحی که امروز صبح صورت گرفت ده ها کیلوگرم مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی از خرده فروشان کشف و ضبط شده و متهمان این پرونده ها به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی همچنین به خانواده ها و والدین توصیه کرد: برای پیشگیری از بروز ناهنجاری ها در میان فرزندان، خانواده ها باید نظارت بهتر و بیشتری در خصوص تعاملات و ارتباطات فرزندانشان داشته باشند و همچنین نکات آموزشی که از سوی رسانه ها ارایه می شود، می تواند بهترین روش برای آموزش خانواده ها و فرزندان آنها باشد.

رییس پلیس پایتخت افزود:پلیس تهران بزرگ با ایجاد تعامل و برقراری ارتباط در ۱۰ مجموعه فرهنگی تهران اقدام به راه اندازی ۱۰ مرکز مشاوره برای آموزش و ارایه خدمات مشاوره ای به خانواده کرده است که می توان گفت این آموزش ها و خدمات در کنترل والدین بر فرزندانشان در برابر ناهنجاری ها بسیار موثر است.

سردار ساجدی نیا، همچنین با اشاره به تعامل میان پلیس و آموزش و پرورش گفت: پلیس تهران بزرگ طی تعامل هایی که با آموزش و پرورش داشته است، برنامه هایی را برای دانش آموزان مقاطع راهنمایی، دبیرستان و دانشجویان فراهم کرده که در قالب نشست های خبری، بروشور، سمینار و وسایل کمک آموزشی در اختیار اولیاء ، دانش آموزان و مربیان قرار گرفته است.

وی همچنین عنوان داشت: درباره مسایل آموزشی پلیس تهران بزرگ اقدام به برپایی نمایشگاه‌های سیار در مناطق مختلف آموزش و پرورش کرده که با استقبال خوب شهروندان و دانش آموزان همراه بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد که در بحث پیشگیری از جرایم و شاخص های تعریف شده در بحث برخورد با جرایم در سال ۹۰ پلیس تهران بزرگ عملکرد بسیار خوبی نسبت به مدت مشابه در سال ۸۹ داشته است و به شهروندان اعلام می دارم که طرح امنیت محله محور که بنابر درخواست مردم آغاز شده است در روزهای آتی نیز با قدرت و قوت ادامه خواهد داشت.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.