جمع آوری ۲۳۷ معتاد پرخطر از تفرجگاههای جنوب تهران

۲۱ آبان ،

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: با اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی تفرجگاههای جنوب تهران،۲۳۷ معتاد پرخطر و تابلو دستگیر شدند. .
سرهنگ محسن خانچرلی ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری پایتخت، به نتایج اجرای این طرح طی روز ۱۷ و ۱۸ آبان ماه اشاره کرد و گفت: در راستای درخواست شهروندان ساکن محدوده های مولوی و جوادیه تهران، ماموران زیر مجموعه پلیس پیشگیری پایتخت، سرکلانتری هفتم، کلانتری های ۱۱۶ مولوی، ۱۱۷ جوادیه، مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد تهران بزرگ با اجرای طرح مذکور اقدام به پاکسازی تفرجگاه های محدوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان خرد مواد مخدر کردند.

وی افزود: در این طرح که از بامداد روز ۱۷ آبان امسال آغاز شد نیروهای این یگان ها، از ساعت ۱۰ صبح اقدام به اجرای طرح مذکور کردند که تا پایان روز ۱۸ آبان داشت و طی آن پارک های واقع در محدوده میدان راه آهن، شوش، هرندی، خواجوی کرمانی، بهاران و حقانی مورد پاکسازی قرار گرفت.

سرهنگ خانچرلی تصریح کرد: در این طرح ۲۳۷ معتاد و خرده فروش مواد مخدر که با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی برای شهروندان شده و همچنین اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند شناسایی، بازداشت و برای اقدامات قانونی به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد منتقل شدند و کسانی که در این میان دارای جرایم و تخلف بودند به پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در شهر تهران، گفت: طرح امنیت محله محور در راستا افزایش آرامش و امنیت شهروندان به اجرا درآمده است و در روزهای آتی نیز ادامه دارد. شهروندان می توانند موضوعات ومشکلات را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا مراجعه به نزدیک ترین کلانتری با پلیس در میان بگذارند.
۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.