دقیقی: هواداران تراکتور باید جلالی را دوست داشته باشند/ تحت فشار بودم، خوشحالم که گل زدم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سعید دقیقی مهاجم تراکتورسازی در بازی با راه آهن زننده یکی از گل‌های تیمش بود.

به گزارش ممتاز؛ او تاکید می‌کند که پیروزی مقابل راه آهن آن هم در زمین حریف برای تراکتور یک برد با ارزش بود و حالا این تیم برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی شرایط بهتری پیدا کرده است. دقیقی در خصوص بازی با راه آهن، گلزنی‌اش در این مسابقه  و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد. او تاکید می‌کند که تراکتور هفته به هفته شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

بازی با راه آهن چطور بود؟

 واقعا بازی سختی بود. راه آهن تیم بزرگی است که لیگ امسال را برای قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول آغاز کرد. اما چند هفته بد نتیجه گرفت. آنها اما هفته قبل برد روحیه‌بخشی به دست آوردند و در بازی با تراکتور هم برای برد به میدان آمدند ولی خدا را شکر که ما ۳ امتیاز را گرفتیم.

در مورد گلی که زدی صحبت کن؟

من قبل از اینکه گل بزنم با یک حرکت چرخشی به توپ ضربه زدم ولی از بدشانسی من، توپ به تیر دروازه اصابت کرد. بعد از آن صحنه در دل خودم گفتم خدایا کمکم کن که بتوانم گل بزنم، این در شرایطی است که در بازی با داماش چند فرصت گلزنی را از دست داده بودم و تحت فشار قرار داشتم. از طرفی هفت، هشت بازی را به سبب مصدومیت از دست دادم و دوست داشتم به تراکتور کمک کنم. البته باید بگویم گلی که من زدم به نوعی همه کارش را کریم انصاری‌ فرد کرد.

یعنی چه؟

من فقط ضربه او را که دروازه‌بان حریف برگشت داد تبدیل به گل کردم و کار اصلی را انصاری‌فرد کرد. من از او تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هر دو ما بتوانیم گل‌های بسیاری برای تراکتور بزنیم.

در قسمتی از حرف‌‌هایت اشاره کردی که تحت فشار قرار داشتی. این فشارها از کجا بود؟

به هر حال هواداران تراکتور و مردم تبریز دوست دارند که من گل بزنم به همین سبب فشار روی من بسیار بود. از طرفی همانطور که گفتم در بازی با داماش فرصت‌های بسیاری را از دست دادم و همین موضوع فشارهایی را روی من ایجاد کرده بود. بعد از اینکه یک بار توپ را به تیر زدم خدا صدایم را شنید و توانستم گل بزنم. در واقع این گل یک هدیه از طرف خداوند بود. البته باید از اعتماد آقای جلالی هم تشکر کنم که دوباره مرا در ترکیب ثابت قرار داد.

راستی چرا جلالی در تبریز مربی محبوبی نیست؟

فکر نمی‌کنم اینطور باشد و جلالی یک مربی آکادمیک است که در تبریز طرفداران خاص خودش را دارد. جلالی یک مربی باشخصیت است و هواداران تراکتور باید او را دوست داشته باشند. توقعات هواداران از این تیم بالا است، آنها امسال از ما قهرمانی می‌خواهند.

راستی چرا از بازی‌های خانگی تراکتور استقبال چندانی نمی‌شود؟

وقتی خوب نتیجه بگیریم و خوب بازی کنیم مطمئنا هواداران بسیاری به ورزشگاه می‌آیند. البته این را باید در نظر گرفت که دوران افت برای هر تیمی وجود دارد و ممکن است ما در بعضی از بازی‌ها خوب بازی کنیم ولی نتیجه نگیریم یا در بعضی از بازی‌ها بد بازی کنیم ولی نتیجه بگیریم.

 امسال فکر می‌کنی قهرمان شوی؟

ما حتما امسال باید یک جام به هواداران تراکتور بدهیم و آنها شایستگی این را دارند که قهرمانی تیم محبوبشان را ببینند.

قبول داری هنوز تو و انصاری‌فرد بسیار جا دارید تا با یکدیگر هماهنگ شوید؟

من و کریم در بسیار از بازی‌ها در کنار هم بازی نکردیم و همانطور که گفتم بازی‌های بسیاری را به سبب مصدومیت از دست دادم. مطمئنم اگر بیشتر در کنار هم باشیم نسبت به یکدیگر شناخت کاملی پیدا خواهیم کرد.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.