دوربین مداربسته بلای جان سارق شد

سه شنبه ۱۶ خرداد – ۰۵:۲۹:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سرهنگ کفراشی صبح امروز از دستگیری سارق یک مغازه موبایل فروشی در بازار تجریش خبر داد و گفت: پلیس با کمک فیلم ضبط شده دوربین مداربسته موفق به دستگیری این فرد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سعید کفراشی، رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش، صبح امروز از دستگیری سارق یک مغازه موبایل فروشی خبر داد و گفت:” این سارق با شگرد خاصی که داشت تا کنون به ده ها مغازه موبایل فروشی دستبرد زده بود، اما در سرقت آخر با کمک فیلم دوربین مداربسته شناسایی و دستگیر شد.
رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش، گفت:” چند روز پیش یکی از مالکان فروشگاه موبایل فروشی در بازار تجریش تهران به ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش مراجعه و اعلام کرد که فردی به استفاده از شلوغی مغازه و غفلت وی، تعدادی از هدفون های او را ربوده است.
سرهنگ کفراشی ادامه داد:” صاحب مغازه در تحقیقات اعلام کرد که فیلم ضبط شده روز مذکور را که توسط دوربین مداربسته فروشگاه ضبط شده است را در آرشیو دارد و می تواند آن را در اختیار پلیس قرار دهد، بر همین اساس فیلم مورد بازبینی قرار گرفت و ماموران موفق شدند چهره این فرد را شناسایی کرده و تصویر آن را برای گشت های انتظامی ارجاع دهند.
وی اظهار داشت:” تحقیقات ماموران برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه روز گذشته فردی به مالک فروشگاه مراجعه کرده و با استرداد یک دستگاه هدفون موبایل به وی گفت که هدفون را چند روز پیش خریداری کرده است اما به علت خرابی می خواهد که آن را پس بدهد، صاحب مغازه که چهره این فرد را آشنا می دید، به ذهن خود فشار آورد تا او را به خاطر بیاورد که در نتیجه، معلوم شد که فرد مراجعه کننده همان سارقی است که در فیلم دوربین مداربسته مشاهده و شناسایی شده است.
سرهنگ کفراشی اضافه کرد:” بلافاصله مالک فروشگاه به بهانه تماس با دوستانش به ماموران اطلاع داد که سارق مجددا به بهانه ای دیگر به مغازه آمده است و قصد دارد با روش مذکور از وی پول دریافت کند که بلافاصله ماموران کلانتری در محل حاضر و این فرد را که در حضور پلیس شوکه شده بود، دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.
گفتنی است، این فرد، پس از تشکیل پرونده و اعتراف به جرم خود برای ادامه مراحل قضایی پرونده راهی دادسرا شد.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۵۱۷۲۹۳۵۵۲۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.