دوستداران کونگ فو شمشیرها را غلاف کنند

رئیس سبک توتایما گفت: با مدیریت شایسته ریاست جدید فدراسیون کونگ فو دوستداران کونگ فو به رشد کونگ فو فکر کرده و شمشیر هایشان را غلاف کنند.

 حیدر بهرامی نژاد پس از ارائه نظریه شورای ساماندهی سبکها مبنی بر کسب مجوز سبکها از سازمان تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: پس از اینکه شورای ساماندهی سبکها اعلام کرد که تمامی سبکها باید مجوز رسمی خود را برای ادامه فعالیت از سازمان تربیت بدنی دریافت کنند، من اولین سبکی بودم که در این خصوص اقدام کرده و مبادرت به کسب مجوز از سازمان تربیت بدنی  کردم.
 وی تصریح کرد:  در ادامه این مطلب، حیدریان ریاست جدید فدراسیون نیز اعلام کرد که هیئتهایی که سبکهای بیشتری را زیر نظر خود پوشش دهند، همه گونه مزایا از قبیل بودجه و رقابت های برون مرزی و …. را دراختیارشان قرار می دهیم، بر آن شدیم که به مقوله های حاشیه ایی با حسن نیت نگاه کرده و فقط به فکر ارتقا و رشد کونگ فو و سبک خودمان باشیم.
 تا دو هفته دیگر مجوز رسمی سبک توتای ما را از شورای ساماندهی سبکها دریافت کرده و  برنامه های سبکمان را به فدراسیون  ارائه می کنیم.
 وی در ادامه افزود:  پس از انتصاب ریاست جدید فدراسیون خانواده کونگ فو جبهه گیری های زیادی در این خصوص کردند.
خاطرات بد گذشته در اذهان خانواده کونگ فو جراحت زیادی برجا گذاشته بود، اما حالا پس ا ز چند ماه و مشخص شدن موضوع مسئول جدید فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو، وضعیت فرق کرده است دید ریاست جدید به تمامی سبکها به یک اندازه است.
بهرانی نژاد در ادامه اضافه کرد:  از تمامی  روسای سبکها و دوستداران کونگ فو می خواهم که برای رشد وارتقاء کونگ فو شمشیرهای خود را غلاف کنند و فقط به آینده کونگ فو فکر کنند به مرور زمان فعالیت در کنار ریاست جدید فدراسیون و مشاهده مدیریت شایسته وی خاطرات تلخ روزهای گذشته را از اذهان می زداید./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.