دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گردشگری سراسر کشور اهتمام دارد

۳۱اردیبهشت،

معاون اول رییس جمهور گفت: دولت خود را مکلف می داند در مدت باقی‌مانده، طرح ها و پروژه‌های گردشگری که در سطح کشور با مشکلات و موانعی همچون کمبود اعتبار مواجه می باشند را به نتیجه برساند.

به گزارش حوزه دولتممتازنیوز، محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور عصر امروز (سه شنبه) در جشنواره ملی شیخ بهایی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد به زودی جلسه‌ای با حضور مسئولین مربوطه برگزار و مشکلات و موانع پیش روی طرح‌های نیمه تمام گردشگری کل کشور را به طور یکجا مرتفع کنیم.

وی با اشاره به بهره برداری همزمان ۳۶۲ پروژه گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی سراسر کشور در این جشنواره ، گفت : این طرح‌ها تنها بخشی از پروژه‌های مربوط به سال ۹۱ و اوایل سال ۹۲ است و در سالهای قبل هزاران پروژه در استانهای مختلف در بخش گردشگری و صنایع دستی افتتاح شده است .

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه هر روز پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح کشور برای خدمت رسانی به مردم افتتاح می‌شود، افزود :دولت احمدی نژاد تابلوی زرینی از بهترین خدمات را به ملت بزرگ ایران ارائه داده است.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایران از دانشمندان بزرگ و نامداری در طول تاریخ برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد : شیخ بهایی در این میان یکی از دانشمندانی است که در رشته‌ها و علوم مختلف از جمله فلسفه، فقه، نجوم، ریاضیات و طب صاحب شهرت جهانی است و در زمان خود نیز در تمامی این علوم نامدار بوده است.

معاون اول رییس جمهور گفت: دولت خود را مکلف می داند در مدت باقی‌مانده، طرح ها و پروژه‌های گردشگری که در سطح کشور با مشکلات و موانعی همچون کمبود اعتبار مواجه می باشند را به نتیجه برساند .

وی افزود:گرچه شیخ بهایی در کشور قدری غریب و ناشناس مانده و آن‌گونه که باید مورد توجه قرار نگرفته اما هنوز ایرانیان به آثار باقیمانده این دانشمند بزرگ فخر می‌فروشند و به او افتخار می‌کنند.

رحیمی در پایان از دست‌اندرکاران سازمان میراث فرهنگی در تمام کشور قدردانی کرد و افتتاح ۳۶۲ پروژه گردشگری را گامی در جهت جذب گردشگران و رفاه مردم ایران دانست.

در این مراسم با حضور معاون اول رییس‌جمهور ۳۶۲ پروژه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی به طور همزمان بهره‌برداری شد و از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با استانهای مازندران ، اردبیل و آذربایجان شرقی،‌ به شکل نمادین پروژه‌های گردشگری این سه استان افتتاح گردید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.