وجود ۴۲۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ تکمیل پروژه های فعلی ۵۶ سال زمان می برد!

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: ۴۲۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام که میزان پیشرفت فیزیکی آن ها از دو تا ۹۰ درصد است در کشور وجود دارد.

وجود ۴۲۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ تکمیل پروژه های فعلی ۵۶ سال زمان می برد!

به گزارش ممتاز نیوز، بنیامین شکوه‌فر امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه در حاشیه آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به گسترده بودن پروژه های ورزشی نیمه تمام، پروژه جدیدی کلنگ زنی نمی‌شود و در تلاش هستیم طرح های ورزشی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد را طی دو سال آینده تکمیل نماییم.

وی افزود: با توجه به منابع تخصیص یافته به وزارت ورزش و جوانان، تکمیل تمام پروژه های نیمه تمام ورزشی ۵۶ سال زمان  می‌برد و این اعتبار تخصیص یافته فارغ از اعتباراتی است که به صورت سالانه برای طرح های ملی و استانی پرداخت می‌شود.

شکوه‌فر در خصوص ورزش های بومی و محلی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی از ظرفیت های ویژه ای در ورزش های بومی و محلی برخوردار است و وزارت ورزش به دنبال این است از منابع در اختیار این استان نهایت استفاده را به صورت جهانی داشته باشد.

وی ادامه داد: سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی باید در بحث تاسیس صندوق مسئولیت اجتماعی با کمک استاندار فعالیت داشته باشد و از تمام صنایع و معادن درجه یک و تراز اول استان، برای ارتقای سطح ورزش در خراسان شمالی بهره ببرد.

شکوه‌فر بیان کرد: آسیب اجتماعی در خراسان شمالی بسیار بالاست بنابراین باید در این استان آسیب های ورزشی را در حوزه های ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و جوانان شناسایی نماییم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.