برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ۳۰ سال زمان نیاز است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان این‌که «در کشور ۶۰ هزار پروژه نیمه تمام داریم»، گفت: سی سال زمان لازم است تا این پروژه‌ها تکمیل شود.

برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ۳۰ سال زمان نیاز است

به گزارش ممتاز نیوز، محسن منصوری صبح امروز در جلسه توسعه استان کردستان با تبریک عملیات محور مقاومت در فلسطین و امید به این‌که شاهد تحقق وعده امام خمینی (ره) درباره محو رژیم صهیونیستی باشیم ادامه داد: رئیس‌جمهور در آینده نزدیک به استان کردستان سفر خواهد داشت. باید سرمایه گذاری در استان کردستان  تسریع شود. باید مشکلات سرمایه گذاران حل شود تا شاهد ایجاد اشتغال و رونق تولید باشیم. برگزاری این جلسات برای حل مشکلات سرمایه گذاران است.

وی افزود: مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور مانند مصوبات هیات دولت است پس باید از فرصت این مصوبات استفاده کنیم تا در استان کردستان رونق ایجاد شود. ظرفیت زیادی در استان کردستان وجود دارد و این استان مرز، آب، هوا، راه، معدن، موقعیت ژئوپلیتیک دارد و نباید  محروم باشد. ضعف مدیریتی در این استان وجود دارد اما در این سال ها کار زیاد شده اما کار نشده هم زیاد است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: بعد ۱۸ سال پروژه راه آهن کردستان در سفر آتی رئیس جمهور به بهره برداری می رسد. در این دو سال این  پروژه ۴۰ درصد پیشرفت کرد. فرودگاه هم در این سفر به بهره برداری خواهد رسید.

منصوری افزود: اجرای پروژه عمرانی خوب است اما گاهی پروژه مصوب شده ولی بعد رها می‌شود. در کشور ۶۰ هزار پروژه نیمه تمام مرتبط با دولت وجود دارد که ۹ هزار همت بودجه نیاز دارد. اگر پروژه عمرانی جدید شروع نکنیم، سی سال زمان لازم است تا پروژه های قبلی تکمیل شود. این سبک مدیریت باید تغییر کند. باید منابع را در حوزه های مولد، سرمایه گذاری کنیم تا افزایش سرمایه و ثروت ایجاد کند. اگر این هدف محقق شود، در کنار آن پروژه های عمرانی هم اجرا خواهد شد.

در این جلسه که با حضور سرمایه گذاران و مسئولان استان کردستان برگزار شد، روند اجرای مصوبات استانی رئیس جمهور و مشکلات سرمایه گذاران بررسی و تصمیات لازم برای حل این مشکلات گرفته شد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.