دومین اردوی تیم ملی جوانان برگزار می گردد/ تیم ملی جوانان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان است

۲۵فروردین۱۳،

تنیس روی میز از جمله رشته هایی است که در رقابت های پارآسیایی جوانان مالزی نمایندگان جوان کشورمان در آن حضور خواهند داشت، به همین منظور، دومین مرحله آن نیز از امروز در تهران آغاز شده است.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، مهدی آرمند نیا، رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین افزود: در اولین مرحله تمرینات تیم ملی از  ۱۲ورزشکار جوان که در جریان جشنواره استعداد یابی مشهد شناسایی شدند، دعوت به عمل آمد که این تعداد در دومین مرحله اردو به ۸ نفر کاهش یافت.

وی در خصوص کلاس بندی پزشکی مدعوین به اردو گفت: در مورد وضعیت فیزیکی و کلاس بندی پزشکی ورزشکاران به گونه ای عمل شد که کلاسهای نزدیک به هم در اردو حضور داشته باشند که در مسابقات به غیر از رقابت های انفرادی، در رقابت های تیمی نیز بتوانند کنار هم باشند و توانایی های هم را پوشش دهند.

رئیس انجمن تنیس روی میز با اشاره به میانگین سنی ورزشکاران خاطر نشان کرد : میانگین سنی مدعوین به اردو بین ۱۴ تا ۱۷ سال است و امیدواریم سرمایه گذاری بر روی این نیروهای جوان و تازه به گونه ای انجام شود که به عنوان پشتوانه ای برای سالهای آینده تیم ملی نیز محسوب شوند، ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کرد که تعدادی از این ورزشکاران پس از شناسایی در برنامه استعداد یابی به هیاتهای استانی معرفی شدند و با حضور در مسابقات باشگاهی تنیس روی میز سال قبل، خوش درخشیدند.

آرمندنیا افزود: علی شکارلو و ابراهیم واقفی، مربیان دعوت شده برای اردوهای آمادگی جوانان،  در زمره بهترین مربیان این رشته می باشند و سابقه هدایت تیم های اول و دوم کشوری را دارند و طبق برنامه ای که در نظر گرفته شده ، در سه مرحله اول اردو تمرکز بیشتری بر روی تمرینات بدن سازی داریم و در سایر مراحل باقی مانده بر روی تمرینات تاکتیکی و تکنیکی تاکید بیشتری خواهیم داشت.

وی در پایان اعلام کرد: تا زمان اعزام به رقابت های پارآسیایی جوانان مالزی، ۴ مرحله دیگر اردو در نظر گرفته شده و تیم اصلی با ۶ نفر به رقابت ها اعزام خواهد شد.

در دومین مرحله تمرینات تیم ملی تنیس روی میز جوانان، آقایان مهرداد محمدپور(خراسان رضوی)،  سیدحسام حسینی، صادق ناظمی، حسین جعفری(تهران)، مهدی هاتفی(یزد)، علی اردوان(اصفهان)، مسعودشایان (هرمزگان) و سپهردادظفری(همدان) به اردو فراخوانده شدند و تمرینات خود را زیر نظر آقایان علی شکارلو و ابراهیم واقفی انجام خواهند داد.

تمرینات این مرحله از ۲۵ تا ۳۰ فروردین در تهران، کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپاست./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.