دومین جشنواره شعر انقلاب برگزیدگان خود را شناخت

۲۲ آبان ،

دومین جشنواره شعر انقلاب عصر امروز با معرفی برگزیدگان خود در تماشاخانه مهر به کار خود پایان داد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره شعر انقلاب؛ در این آیین که از ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز در تماشاخانه مهر حوزه هنری آغاز شد بعد از سخنرانی محمدرضا سنگری، نفرات برگزیده این جشنواره معرفی شدند.
 بر این اساس؛ در بخش «تک اثر سنتی» امید مهدی نژاد از تهران مقام اول، عباس احمدی از قم مقام دوم و پیمان طالبی از گیلان مقام سوم را کسی کردند. در بخش «تک اثر آزاد» نیز میثم خالدیان از استان خوزستان مقام اول، سیده فاطمه صداقتی نیا از استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم و فاطمه بیرانوند از استان لرستان رتبه سوم این بخش از جشنواره را به خود اختصاص دادند.
در بخش تک اثر شعر کودک و نوجوان هیچ اثری شایسته دریافت مقام اول شناخته نشد و احسان محمدی از استان اردبیل مقام دوم و بهروز اقبالی درخشان از استان همدان مقام سوم این بخش از جشنواره را از آن خود کردند.
بنابراین گزارش تفسیری؛ هیات داوران در بخش «مجموعه شعر سنتی» ، « محمد جواد شاهمرادی»از استان تهران  را درمقام اول، « علی سلیمانی » از استان همدان درمقام دوم و « حسنا محمدزاده » از استان اصفهان در مقام سوم شایسته تقدیر دانستند.
همچنین؛ در بخش «مجموعه شعر آزاد»، « شراره کامرانی» از استان تهران و « محمد صارمی شهاب» از استان همدان و « حبیب الله رزمجویی» از استان تهران به ترتیب حائز مقام اول، دوم و سوم این جشنواره شدند.
بنا بر رای هیات داوران در بخش مجموعه شعر کودک و نوجوان دومین جشنواره شعر انقلاب هیچ یک از آثار حائز رتبه اول شناخته نشد و « مسعود طاهری عضد» از استان همدان و « کبرا بابایی لیچایی» از استان تهران مشترکا مقام دوم و « طیبه شامانی» از استان تهران و « پانته‌آ صفائی» از استان اصفهان هر دو به مقام سوم این بخش از جشنواره دست یافتند.
گفتنی است؛ در ادامه این مراسم در بخش « پژوهش» که امسال به جشنواره اضافه شده بود؛ « غلامرضا کافی » ، «عبدالرضا کوهمال جهرمی» و « فاطمه تسلیم جهرمی» هر سه از استان فارس به ترتیب به عنوان مقام‌های اول، دوم و سوم این بخش از جشنواره معرفی شدند و زهرا محدثی خراسانی نیز از سوی هیات داوران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.