دو استراتژی بانک گردشگری اعلام شد

۳۱اردیبهشت،

بینا- مجمع عمومی عادی سالیانه بانک گردشگری منتهی به سال مالی ۳۰ آذر ۹۱ با حضور حدود ۸۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

به گزارش بنکر (Banker)، در ابتدای این جلسه با تایید حاضرین، مهدی جهانگیری به عنوان رییس مجمع و طاهری، زیرک نژاد، یامی و صفاتی به عنوان دیگر اعضای جلسه انتخاب شدند، همچنن ناصرسالار- مدیرعامل بانک گردشگری نیز به عنوان نماینده رسمی بانک در کنار هیات رئیسه مجمع قرار گرفت تا پس از ارائه گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و ارائه گزارش صورت‌های مالی بانک گردشگری، برای انتخاب بازرسان قانونی اصلی و‌ علی البدل و حسابرس مستقل شرکت و تعیین حق‌الزحمه ایشان، انتخاب روزنامه‌های کثیرالانتشار و انتخاب اعضای هیات مدیره، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک گردشگری را اداره کنند.
در این جلسه، «مهدی جهانگیری، رئیس مجمع عمومی بانک گردشگری» با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع موانع و چالش‌های پیش روی این بانک به سهامداران حقیقی و حقوقی تاکید کرد: بانک گردشگری توانسته است در دو سال قبل، EPS  خوبی داشته باشد و با ورود به صنعت فولاد کشور در قالب خرید  بخشی از مجموعه فولاد بناب در حوزه اقتصاد ملی به ایفای نقش بپردازد.
وی افتتاح شعب تازه بانک وهمچنین دریافت مجوزها برای راه اندازی شعب دیگر در تمامی مراکز استان‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و اذعان کرد: تحقق افزایش سرمایه بانک و به دست آوردن ۳۸۲ ریال سود قابل تخصیص با سرمایه ۲۰۰۰ میلیارد ریالی برای دو سال مالی نیز اقدامی بزرگی است که امیدواریم در تیرماه با برگزاری مجمع فوق‌العاده بتوانیم سود نهایی هر سهم را پرداخت کنیم .
جهانگیری با بیان اینکه بانک گردشگری با کارشناسی‌های دقیق و علمی از هر زمینه‌ای برای رشد و توسعه دامنه فعالیت‌های خود استفاده می‌کند، گفت: این بانک با سرمایه گذاری در باشگاه گردشگری ایرانیان به عنوان حلقه واسط بین خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان سفر، ورود به عرصه‌های آموزشی، فولاد، ساختمان سازی و کلیه زمینه‌های سرمایه­گذاری توانسته است افق روشنی را پیش روی خود قرار دهد که مطمئنا سود حاصله ازاین فعالیت‌های توسعه‌ای در درجه اول به نفع کشور و در مرحله بعد به سود سهامداران خواهد بود.
رئیس مجمع، «سلامت و سرعت» را دو استراژی مدیران بانک گردشگری و شرکت‌های تابعه دانست و افزود: با اتکا به این دو اصل، تلاش می کنیم تا همه ظرفیت‌های بانک – اعم از نیروی انسانی شاغل، تجهیزات و زیرساخت‌های موجود – را برای رسیدن به اهداف بلند اقتصادی کشور و سهامداران به کار ببریم و دراین راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
وی تعامل کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی با مدیران ارشد بانک گردشگری را خواستار شد و افزود: تاسیس شورای سیاستگذاری  بانک گردشگری با حضور سهامداران بالای ۳ درصد نمونه‌ای از زمینه‌های فراهم شده برای هم­فکری و مشارکت کلیه سهامداران در آینده فعالیت‌های آن است.
جهانگیری، با بیان اینکه خوشبختانه کلیه چالش‌های پیش روی بانک گردشگری مرتفع شده ادامه داد: هیات مدیره، مدیرعامل و سایر مدیران ارشد بانک باید در جهت اجرای برنامه‌های پیش بینی شده، قدم بردارند و برای رسیدن به این اهداف از کلیه توان علمی و فنی خود برای تولید محصولات متنوع و کاربردی استفاده کنند.  
در ادامه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک گردشگری پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بارزس قانونی، مدیران بانک به سوالات مطرح شده از سوی حاضران پاسخ دادند.
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک گردشگری با انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی، روزنامه‌های کثیرالنتشار اطلاعیه‌های بانک و همچنین اعضای هیات مدیره با کار خود پایان داد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.