دیرباز و لهراسبی”سه ستاره” می گیرند

شنبه ۳ تیر – ۰۴:۵۵:۳۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- شبکه رادیویی جوان یک برنامه تازه به تهیه‌کنندگی و سردبیری حامد مرادیان تولید می‌کند که طبق گفته سردبیر با موضوع چهره‌‌های مختلف “سه ستاره” نام دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حامد مرادیان تهیه‌کننده و سردبیر “سه ستاره” درباره این برنامه تازه رادیو جوان گفت: در این برنامه هر بار سه نفر از چهره‌های عرصه‌های گوناگون را دعوت می‌کنیم تا در فرصت چهار ساعته برنامه میزبان آنها باشیم.
وی افزود: نام فعلی برنامه “سه ستاره” است و ما از شنوندگان رادیو جوان خواسته‌ایم با مراجعه به سایت شبکه اسامی پیشنهادی خود را ارائه کنند.
مرادیان با اشاره به مهمانان اولین برنامه گفت: این هفته کامبیز دیرباز بازیگر، علیرضا دهقان گوینده سابق ورزشی و نماینده مجلس هشتم و علی لهراسبی خواننده مهمان ما هستند و وحید رونقی و پیمان طالبی نیز گویندگان این برنامه هستند.
سردبیر “سه ستاره”‌ یادآور شد: ستاره‌ها در این برنامه کارهای مختلفی انجام می‌دهند. برای مثال به سوالات مردم در قالب گزارش و تلفن پاسخ می‌دهند، بخشی از برنامه را اجرا می‌کنند و جای مجری قرار می‌گیرند،‌ داستان می‌خوانند و با یکدیگر گفتگو می‌کنند. همینطور تعدادی از آثارشان نیز در برنامه معرفی می‌شود و تلاش کرده‌ایم با طراحی متنوع برنامه کاری کنیم که مخاطب خسته نشود.
“سه ستاره” از این هفته پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روی آنتن رادیو جوان می‌رود

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۳۱۶۵۵۳۲۳۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.