گفتگو با علی لهراسبی در حال و هوای حس غریب

من هم مثل همه کسانی که اعتقاد به منجی دارند می‌خواستم در زمینه‌ی باورهایم کاری کرده باشم.

علی لهراسبی خواننده پاپ کشورمان در خصوص شعرهایی که با مضمون امام زمان (عج)‌می‌خواند به خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: من هم مثل همه‌ی کسانی که اعتقاد به منجی دارند از خیلی پیش‌تر می‌خواستم در زمینه‌ی باورهایم کاری کرده باشم که دارای پتانسیل زیادی برای جذب مخاطب باشد.

وی ادامه داد:‌ این موضوع من در هر دو آلبوم خود یک آهنگ را به امام زمان(عج) اختصاص می‌دهم، خیلی موضوع قابل توضیحی نیست و بیشتر حس‌های شخصی دخیل است و هر فردی برای خود یک سری اعتقادات شخصی دارد.

لهراسبی افزود: کاری که من و دیگر عوامل در “حس غریب” انجام دادیم، کاری دلی بود و همه‌ی عوامل آن با خلوص نیت کار خود را انجام دادند.

وی در خصوص تاثیر آهنگ “حس غریب” گفت:‌ استقبال گرم مردم از این کار باعث حس مسئولیتی در من شد تا باز هم این سبک کارها را بخوانم و امیدوارم به اندازه “حس غریب” موفق بوده باشد.

وی خاطر نشان کرد:‌ بعد از “حس غریب” ، “عطربارون” را کار کردم که به سبک “حس غریب” بود و بعد از آن آهنگ “انتظار” و “عطر نرگس” را خواندم که به این نوع آهنگ ها هم علاقه‌ی زیادی دارم.

لهراسبی بیان کرد: برای “حس غریب” اتفاق بزرگی رخ داده که مردم بعد از ده سال آن را دوست دارند و حتی عکس‌العمل مردم خارج از کشور هم نسبت به آن مثبت بوده است.

وی تاکیدکرد:  پیامی که از طریق زبان هنر منتقل می‌شود، باید پیام درستی باشد و در راه هنر باید تفکر نهفته باشد.

لهراسبی اضافه کرد: در هنرمندان ما نیز ظرفیت این که مفاهیم ارزشمندی هم چون منجی و انتظار را در قالب زبان هنری بیان کنند وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی در پایان گفت: من در آستانه نیمه شعبان آرزوی ظهور صاحب‌الزمان (عج) را دارم، که این اتفاق بزرگ باعث ریشه کن شدن ظلم می‌شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.