جنوب و جنوب شرق کشور درگیر افزایش ابر و وزش باد

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور گفت: در برخی مناطق جنوب شرق و جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

عبدالرضا امیدوار مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور گفت: طی سه روز آینده در برخی مناطق جنوب شرق و جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود که در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش ها شدت بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: فردا و به خصوص جمعه در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

امیدوار تصریح کرد: روز جمعه علاوه بر مناطق مذکور در مناطق غرب و جنوب غرب کشور و در روز شنبه بخش های مرکزی کشور نیز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش بینی وضع هوای کشور با اشاره به استان های فوق گفت: از عصر امروز و طی روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی نقاط استان های کرمان،‌ هرمزگان، سیستان و بلوچستان و شرق استان فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد از شدت بیشتری برخوردار می باشد.

براین اساس آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن سیل ها پیش بینی می شود و این شرایط در روز جمعه در استان سیستان و بلوچستان تضعیف می شود.

امیدوار در خصوص وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز گفت: آسمان استان های تهران و البرز امروز صاف و در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات گاهی وزش باد پیش بینی می شود./س


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسین:

    چرا تاریخ روزهای هفته را اشتباه نوشتید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.