دیدار سرپرست مرکز هنرهای تجسمی با جلیل رسولی

۲۸م آذر ،

سینما پرس- گروه هفت هنر/سرپرست مرکز هنرهای تجسمی با جلیل رسولی؛ خوشنویس پیشکسوت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، اصغر امیرنیا؛ سرپرست مرکز هنرهای تجسمی به همراه علی تن؛ معاون این مرکز با حضور در منزل جلیل رسولی با این هنرمند دیدار و گفت و گو کردند. اصغر امیرنیا در این دیدار گفت: استاد جلیل رسولی از هنرمندان شاخص هنر خوشنویسی است که همواره با اعتقاد فعالیت کرده و آثار ارزشمندی را خلق کرده است.

امیرنیا ادامه داد: هنرمندانی مانند جلیل رسولی نقش موثر خود را با سال ها فعالیت هنری ایفا کرده‌اند و ما باید قدردان این هنرمندان باشیم. هنرمندان شاخص و پیشکسوت ما می توانند با پیشنهادها و راهکارهایی که می دهند به توسعه جریان هنری کشور کمک کنند.

جلیل رسولی؛ هنرمند پیشکسوت خوشنویسی نیز گفت: حدود نیم قرن با اعتقاد و عشق خوشنویسی کردم چون خوشنویسی هنری است که باید با اعتقاد همراه باشد و یکی از مشکلات امروز هنر خوشنویسی همین است که اعتقاد در آن کمرنگ شده است.

رسولی در ادامه گفت: هنرمندان خوشنویسی همبستگی لازم را ندارند و حمایت های لازم و مناسب و برنامه ریزی بلند مدت نیز برای خوشنویسی انجام نمی شود در حالی که کشورهای منطقه اتفاقها و حرکت هایی را در هنر خوشنویسی انجام می دهند.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۲۸۲


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.