سرپرست مرکز هنرهای تجسمی با جلیل رسولی دیدار کرد

۳ م دیماه ،

سرپرست مرکز هنرهای تجسمی به همراه علی تن؛ معاون این مرکز با حضور در منزل جلیل رسولی با این هنرمند دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش هنرآنلاین، اصغر امیرنیا با حضور در منزل جلیل رسولی با این هنرمند دیدار و گفت‌و‌گو کردند. اصغر امیرنیا در این دیدار گفت: استاد جلیل رسولی از هنرمندان شاخص هنر خوشنویسی است که همواره با اعتقاد فعالیت کرده و آثار ارزشمندی را خلق کرده است.

امیرنیا ادامه داد: هنرمندانی مانند جلیل رسولی نقش موثر خود را با سال‌ها فعالیت هنری ایفاکرده‌اند و ما می‌بایست قدردان این هنرمندان باشیم. هنرمندان شاخص و پیشکسوت ما می‌توانند با پیشنهاد‌ها و راهکارهایی که می‌دهند به توسعه جریان هنری کشور کمک کنند.

جلیل رسولی؛ هنرمند پیشکسوت خوشنویسی نیز گفت: حدود نیم قرن با اعتقاد و عشق خوشنویسی کردم چون خوشنویسی هنری است که می‌بایست با اعتقاد همراه باشد و یکی از مشکلات امروز هنر خوشنویسی همین است که اعتقاد در آن کمرنگ شده است.

رسولی در ادامه گفت: هنرمندان خوشنویسی همبستگی لازم را ندارند و حمایت‌های لازم و مناسب و برنامه ریزی بلند مدت نیز برای خوشنویسی انجام نمی‌شود در حالی که کشورهای منطقه اتفاق‌ها و حرکت‌هایی را در هنر خوشنویسی انجام می‌دهند.
 

انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.