دیدار مددجویان استان قم با مسئولان سازمان بهزیستی

به گزارش خبرنگاراعزامی ایرنا به استان قم، در هفتمین طرح آفتاب گروهی از مددجویان و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان قم از نزدیک با مسئولان، رئیس ، معاونان و مسئولان بخش های زیرمجموعه این سازمان دیدار کرده و مشکلات خود را به طور شفاهی و مکتوب به آنان انتقال دادند.

‘همایون هاشمی’،‌ رییس سازمان بهزیستی کشور نیز با مددجویان و خانواده های آنان در این شهرستان آشنا شد و پس از شنیدن مشکلات آن ها در بخش هایی مانند توانبخشی، مسکن، اشتغال دستور پیگیری آن ها را برای معاونت های مربوطه صادر کرد.

این دیدار با حضور جمعی از مددجویان ، معلولان، نابینایان، معلولان جسمی و حرکتی در تالار امیران شهرستان قم برگزار شد و قرار است با برگزاری مسابقه فرهنگی تعداد ۲۵ نفر از مددجویان به مشهد مقدس و ۲۵ به کربلای معلی اعزام شوند.

همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای معلولان شهرستان قم شامل صنایع دستی، هنرهای تجسمی و تزئینی برای علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

طرح آفتاب که در قالب آموزش فرهنگی و توانمند سازی اجتماعی بهزیستی است از ابتدای امسال از بوستان های پایتخت کلید خورد و تاکنون در شهرستان های ورامین، کرج به اجرا در آمده است.

در این طرح هر هفته بیش از ۶۰۰ نفر از معلولان و مددجویان در فضایی صمیمانه و بدون هیچ گونه محدودیتی مشکلات و مسائل خود را با رییس سازمان بهزیستی کشور در میان می گذارند.

اجتمام**۹۱۳۴**۹۱۹۰**۱۶۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۴۷۳۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حاج ابراهیمی:

    اینجانب حسن حاجی ابراهیمی دارای مدرک لیسانس از سال ۸۴ تا۸۸ به صورت دلسوزانه وخالصانه در سازمان بهزیستی استان
    قم مشغول به فعالیت بودم نمی دانم چرا در سال ۸۸ بدلایلی که تا حالا نمی دانم از کار بیکار شدم و اخراج شدم و من هیچ گونه بیمه بیکاری در یافت نکردم و تا به حال کار مورد علاقه ام را پیدا نکردم می خواهم از شما مسولین بپرسم آیا این مزد زحمات من بود – از این زمان به بعد زندگیم از هم پاشید – من هم به عنوان یک مددجو عاجزانه از شما کمک می خواهم وگرنه دنیای دیگری هم هست
    ۰۹۸۱۹۳۵۲۹۹۸۲

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.