رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که کشور را به استقلال سیاسی و اقتصادی برساند

۱۷اردیبهشت،

امام جمعه تهران با بیان اینکه باید رئیس جمهوری روی کار بیاید که کشور را به استقلال سیاسی و اقتصادی برساند، گفت: دولتی می‌خواهیم که ولایت را قبول داشته باشد، کسی که با اشراف به مسایل روز جامعه و با آگاهی و تعهد بتواند از کشور پاسداری کند و این مسیری که قرار است طی شود.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، آیین رونمایی از منشور انتخاباتی جنبش‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور آیت الله صدیقی، امام جمعه تهران، صمدمومن‌بالله، معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس مجتبی اکبری، مدیر کل دبیرخانه مرکزی تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، اخوان فرد رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از دبیران تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور، امروز (دوشنبه۱۷ اردیبهشت) در سالن اجتماعات واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

آیت الله صدیقی، امام جمعه تهران گفت: بعضی از تکنو کرات ها و سازش کارها که آغاز کردند به تبلیغات، چراغ سبز نشان می دهند و حرف‌هایی دربارهٔ سازش می زنند، اینها نمی توانند مملکت را اداره کنند و به دنیا و آخرت ما صدمه می‌زنند. کسی باید مملکت را اداره کند که نترسد.

آیت‌الله صدیقی در ادامه مراسم رونمایی از منشور انتخاباتی جنبش‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خرسندی از روند فعلی جنبش دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز سنگر دانشگاه به دست کسانی است که با ایمان و اراده قوی آن را اداره می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: روزگاری نماز خواندن و محاسن داشتن و یا برگزاری کرسی‌های دانشجویی در دانشگاه جرم بود. آبادانی این کشور را مدیون خون شهدا هستیم نکند که از عهده اداره آن برنیاییم که مجبور به سازش و یا عقب نشینی شویم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اگر زمانی مقاومت‌مان کم شود به گونه‌ای که مجبور به سازش شویم همه چیزمان را از دست می‌دهیم، تصریح کرد: پیشرفت ما در سایه مقاومت است و کسانی که حرف از سازش به میان می‌آورند نباید عهده‌دار کشور باشند و آن را اداره کنند.

امام جمعه تهران تصریح کرد: کسی باید روی کار بیاید که نترسد و کشور را به یک استقلال سیاسی و اقتصادی برساند. ما دولتی می‌خواهیم که زیر سایه امیرالمومنین (ع) باشد و ولایت را قبول داشته باشد. کسی که با روشنگری به مسایل روز جامعه و با آگاهی و تعهد بتواند از کشور پاسداری کند. این مسیری که قرار است طی شود، باید کیان و انقلابمان را با چنگ و دندان حفظ کنیم.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه ما همه به دنبال راه نجات هستیم، خاطرنشان کرد: راه نجات تنها در اسلام است و دعا سلاحی است که خداوند آتش بغض و کینه و غضب را از دلها خاموش  کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.