راهکار چالش های معرفتی و مدیریتی جامعه امروز

۰۹م اسفند ،

در همایش تعلیم و تربیت اسلامی که در تاریخ ۱۰ اسفند در پژوهشگاه علوم انسانی برگزار می گردد راهکار چالش های معرفتی و مدیریتی جامعه امروز بررسی می گردد.

سید حسین حسینی، دبیر علمی همایش تعلیم و تربیت در گفتگو با خبرنگاردانشگاهی  باشگاه خبرنگاران گفت:  همایش تعلیم و تربیت اسلامی بر اساس ۲ محور مفهوم شناسی تعلیم و تربیت اسلامی و همچنین بررسی آرای علی اکبر حسینی در باب تعلیم و تربیت اسلامی و علوم انسانی اسلامی برگزار می گردد.

وی افزود: علوم انسانی اسلامی یکی از نیازهای ضروری جامعه اسلامی است که بدون ان امکان مدیریت ایرانی- اسلامی در زاویه الگوی پیشرفت مطلوب مهیا نمی شود چنانچه بسیاری از گره ها و چالش های معرفتی و مدیریتی امروز جامعه در گروه نظریه پردازی در این خصوص است.

در ادامه عزیز نجف پور دبیر اجرایی این همایش گفت: ۲۰۰ چکیده مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال که از این تعداد ۱۴۵ چکیده مقاله مورد پذیرش قرار گرفته و تا به حال حدود ۱۰۰ اصل مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: این همایش در تاریخ ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۷٫۳۰ صبح تا ۱۸ عصر در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می گردد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.