راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی دوره تحصیلات تکمیلی در علوم پزشکی شهیدبهشتی

۱۹م اسفند ،

3-515.jpg

سامانه جامع آموزش الکترونیکی ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران در جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی راه‌اندازی شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با در نظر گرفتن نیاز دانشجویان به آموزش نحوه تدوین پایان‌نامه، با در اختیار گرفتن گروه‌های تخصصی و استادان مجرب با حضور رییس جهاد دانشگاهی اقدام به راه‌اندازی دوره‌های آموزش الکترونیکی پایان‌نامه‌نویسی و پژوهشگری کرده است.

در این بسته آموزشی، گام‌های نگارش پایان‌نامه و دروس مورد نیاز برای نحوه پژوهشگری آموزش داده می‌شوند و تلاش شده است تا با ارائه نکات کاربردی و کلیدی تدوین پایان‌نامه و رساله در جهت ارتقای توان پژوهشگری و کیفیت مستندات علمی، به این مهم پرداخته شود.

همچنین، حضور اساتید در حین برگزاری دوره و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوال‌ها از مزایای منحصر به فرد این دوره است.

بر اساس این گزارش، در این سامانه ۹ دوره آموزشی بلند مدت سه ماهه و کوتاه مدت یک ماهه، شامل دوره تدوین طرح پیشنهادی، تدوین رساله و گزارش‌نویسی، روش‌های پژوهش، مقاله‌نویسی، شیوه‌های استناد، درست‌نویسی، استراتژی جستجوی اطلاعات، فن ترجمه و شیوه ارائه مطالب ارائه می‌شود.

همچنین اهداف بلند مدت این طرح، تسهیل و بهینه کردن فرایند تولید علم و مستندسازی آن در کشور، کمک به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و استادان راهنما در تهیه و تدوین و ارائه رساله، پایان‌نامه و مقالات، تحقق عدالت دسترسی آموزشی با توسعه دوره‌های الکترونیکی، توجه به اصلاح الگوی مصرف در استفاده بهینه از منابع در تهیه و ارائه محتوای الکترونیکی و توسعه نشر الکترونیکی در کشور است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.