رشته تله مدیسین راه‌اندازی می‌شود

۲۳ آبان ،

رییس دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی رشته مجازی تله مدیسین (رشته بکارگیری فناوری ارتباط پزشک و بیمار) برای اولین بار در کشور خبر داد.
به گزارش تفسیری ایرنا، ˈناصر استادˈ در اولین سمینار آزمایشگاه هوشمند گفت: علاقمندان به شرکت در دوره های تله مدیسین، تله فارماسی و تله رادیولوژی در مقطع کارشناسی ارشد می توانند برای ˈپیش ثبت نامˈ در این دوره از امروز به پایگاه اینترنتی این دانشکده مراجعه کنند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رشته ها می توانند به پایگاه اینترنتی اینترنتی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی http://etums.tums.ac.ir مراجعه کنند.
وی ادامه داد: این پیش ثبت نام به سبب اولویت بندی برای توسعه رشته ها و برآورد تعداد شرکت کنندگان در این دوره ها است.
رییس دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه از راه اندازی رشته پرستاری نیمه حضوری و رشته های مجازی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی و آموزش پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین دکترای تخصصی phd آناتومی از بهمن ماه امسال در این دانشکده خبر داد.
استاد درباره رشته مجازی دستیاری پزشک خانواده نیز گفت: وزارت بهداشت آموزش های اولیه این رشته را به دانشگاه علوم پزشکی تهران واگذار کرده تا آنان در محل کار آموزش های لازم را دریافت کنند.
وی یادآور شد آموزش مداوم پزشکان خانواده نیز اکنون به صورت آزمایشی در شهرستان ری در حال اجرا است و درصورت موفقیت در سراسر کشور اجرایی می گردد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.