بیماران حاوی پرونده الکترونیکی می شوند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

شاید تصور این که بیماران از ناحیه و شهر های دور بر ایجاد ارتباط با بهترین پزشک در شهر یا کشور های دیگر بپردازند خارج از تصور باشد ولی با ایجاد تله مدیسین این مسئله محقق می گردد.

ترابی دبیر سومین سمپوزسیوم بین المللی تله مدیسین در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  با استفاده از تله مدیسین پرونده الکترونیکی بیمار اصولاً متناسب با خدماتی که ارائه می گردد توسعه پیدا می نماید ولی د ر حال حاضر پرونده الکترونیک کامل را در حال حاضر نداریم ولی معمولاً بیماران مزمن از آن جا که  پزشکانشان تغییر پیدا نمی نمایند پس سوابق بیماران را محفوظ دارند د لایه ابتدایی این دسته از بیماران بسیار بسیار هست.

وی افزود: استفاده از تله مدیسین برای تحقیقات پزشکی نیاز به اطلاعات صحیح دارد که استفاده از فناوری مذکور کمک می نماید اطلاعات در طول وقت در کنار هم قرار گرفته و قابل تحمیل شود و ایجاد این تحمیل ها روش های درمانی متفاوت تری را با توجه به سابقه بیماران ایجاد می نماید.

وی بیان داشت: در حال حاضر مرکز طبی کودکان بیمارستان امام خمینی فارابی، صنعت نفت دانشگاه های علوم پزشکی از مراکز حاوی خدمات تله مدیسین به شمار می رود که با توجه به اهمیت موضوع در حال گسترش است./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.