راه‌اندازی پیامک معکوس ویژه سفرهای نوروزی

۱۴ام بهمن ،

 

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از راه‌اندازی سیستم پیامک معکوس ویژه سفرهای نوروزی در بوشهر برای اولین‌بار در کشور خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار فارس از بوشهر، سعید آزاد شهرکی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: اتفاق تازه در ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر راه‌اندازی سیستم پیامک معکوس برای اولین‌بار در کشور است.
 
وی افزود: این سیستم از طریق آنتن‌های تلفن همراه به محض ورود مسافران به مبادی ورودی استان پیامک خوش‌آمدگویی را به تلفن‌های همراه اول و ایرانسل ارسال کرده و اطلاعات گردشگری استان را با شماره‌های مخصوص ارائه می‌دهد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: همچنین برای دو پروژه شاخص یعنی موزه ملی خلیج فارس و مطالعات بافت تاریخی و فرهنگی بوشهر پیوست فرهنگی در دست تهیه است و این موضوع را به‌زودی در نشست ستاد تسهیلات سفرهای استانی با حضور استاندار بررسی خواهیم کرد.
 
آزاد شهرکی گفت: ستادهای شهرستانی تسهیلات سفرهای نوروزی به ریاست فرمانداران تشکیل شده و برای صرفه جویی در وقت جلسات دو شهرستان را در یک روز برگزار کردیم.
 
وی بیان کرد: نقشه‌های استان بوشهر مربوط به سال‌های قبل به سبب اشکالاتی که داشت مورد بررسی و بازبینی قرار دادیم و در چاپ تازه رفع اشکال خواهد شد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای هر چه باشکوهتر برگزار کردن برنامه‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی نیازمند اعتبارات خاصی هستیم و امیدواریم این اعتبارات تامین شود.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.