راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی ۱۵۲۱ برق در تبریز

۱ مهر – ۰۳:۴۸:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز خبر داد:

بزرگنمایی:  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از راه اندازی سامانه ۱۵۲۱ پرداخت غیر حضوری در تبریز به عنوان نخستین سامانه از نوع خود در شمال غرب کشور خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، “علی اکبر برقی مقدم” گفت: این سامانه به منظور سرعت بخشیدن به خدمات الکترونیکی امور مشترکان و توسعه پرداخت الکترونیکی و تحقق دولت الکترونیک راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اهمیت پرداخت غیر حضوری قبوض برق به لحاظ صرفه جویی در وقت و هزینه مشترکان، تصریح کرد: از طریق این خدمات، همشهریان می توانند با استفاده از تلفن ۱۵۲۱ به صورت غیر حضوری (شنیداری و نمابر)، بدون مراجعه به بانک ها صورتحساب خود را دریافت کنند و قبوض برق را بپردازند.
وی با اشاره به ایجاد زیر ساخت های لازم برای ایجاد این سامانه در طول سال گذشته، افزود: یک رشته خط E1 برای این سامانه خریداری شده است و مشترکان برق تبریز می توانند از طریق تمامی کارت های بانکی عضو شتاب، نسبت به پرداخت قبوض برق خود از طریق این سامانه اقدام کنند.
وی در ادامه تشریح کرد: از قابلیت های مهم این سامانه ارتباط آنلاین با سامانه جامع خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تبریز است که امکان خطا در پرداخت دوباره قبوض یا وارد کردن شناسه پرداخت اشتباه را از بین می برد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: این طرح برای نخستین بار پس از تهران در شهرستان تبریز به صورت پایلوت اجرا می شود و به تدریج در تمامی شرکت های توزیع برق سطح کشور تسری خواهد یافت.
وی اظهار داشت: این سامانه قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه و Email را نیز داراست که امکانات آن در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت ضمن آنکه امکان آمارگیری دقیق از وضعیت پرداخت ها و وصول هزینه های برق مصرفی را نیز فراهم می کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۲۱۵۴۸۳۳۷۷۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.