رای مردم یعنی “ما آینده بهتری می‌خواهیم”/ما همه با همیم و قهر‌ها تمام شد

۲۹خردادماه،

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، همایش ستادهای مردمی حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر روحانی در آغاز این همایش اظهار داشت: امروز مصادف با میلاد فرزند رشید امام حسین(ع) حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان است و دلم می‌خواهد در آغاز سخن درسی از حضرت علی اکبر(ع) داشته باشیم.

رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران در ادامه افزود: او که به پدر از همه نزدیکتر بود برای فداکاری و جانبازی پیشتاز شد و این درسی بسیار مهم است هر کس به ایران و نظام عشق می‌ورزد باید پیشتاز فداکاری برای نظام و اسلام باشد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر روحانی گفت: امروز من سپاس و تشکر از ایزد منان و خدای بزرگ دارم که بی‌تردید زمینه این پیروزی را لطف و عنایت و تشخیص او می‌دانم و همچنین بی تردید عنایت خاصه حضرت ولیعصر(عج) که این ایام به نام ایشان است.

وی در ادامه با اشاره به نقش محوری مقام معظم رهبری تأکید کرد: مقام معظم رهبری اگر کلمات و رهنمود‌ها و بویژه کلام آخر‌شان در روز رأی‌گیری مبنی بر اینکه  رأی مردم امانت و حق‌الناس است بسیار موثر بود و باید متذکر شد اگر تدابیر ایشان نبود معلوم نبود شاهد این چنین روندی برای ملت ایران توأم با شادی باشیم.

رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران تصریح کرد: از همه علما، فرهیختگان، اساتید و اندیشمندانی که برای این صحنه پرشور تلاش کردند و بویژه از جوانان تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: من همیشه به شور جوانی ایمان و باور داشتم لذا به حماسه سازی جوانان نیز اعتقاد دارم و طی سال‌های انقلاب ۱۵ خرداد و جنگ تحمیلی و روزهای سخت کربلای ۴ و ۵ این حماسه‌سازی جوانان را دیده‌ام و لازم می‌دانم درود بفرستم به روان پاک شهدا و خانواده‌های معظم شهدا که جانفشانی کردند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر روحانی تأکید کرد: باور دارم این شور و نشاط از جنس دیگری بود و آینده بهتری را رقم خواهیم زد.

وی با اشاره به نقش زنان در این حماسه سیاسی عنوان کرد: زنان بزرگوار ما و دختران جوان ما که هر جا رفتند محضر این عزیزان شرفیاب شدم دیدم که با چه شور و هیجانی فعالیت می‌کنند و همچنین تمامی فعالان این عرصه با توجه به اینکه در مواقعی مانند برنامه در ورزشگاه‌ها بیش از ۴ الی ۵ ساعت تأخیر می‌ماندند اما پس از آن با شور و نشاط استقبال می‌کردند.

**حضور پر‌نشاط مردم گویای این بود که ما آینده بهتری می‌خواهیم

رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران خاطرنشان کرد: برای همه این حضور پر‌نشاط مردم یک جمله می‌توان گفت که “همه ما آینده بهتری می‌خواهیم”.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر روحانی با اشاره به نقش آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تصریح کرد: باید از آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تشکر و سپاس داشته باشم که تدبیر، حوصله و سکوتشان چقدر زیبا و معنادار بود و همچنین از برادر عزیزم حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی نیز تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: از همه جریان‌های سیاسی، جناح‌ها، اصلاح‌طلبان، اعتدال‌گرایان و اصولگرایان و تمامی اشخاصی که به صحنه آمدند و تلاش کردند تا اتحاد و وحدتی را سامان بخشند سپاس‌گزاری می‌کنم.

رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران اظهارداشت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی هدایت را برعهده گرفتند و برای تحقق این حماسه سیاسی تلاش کردند.

این خبر در حال تکمیل است….


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.