طبق فرمان امام (ره) در انتخابات شرکت می کنیم

۱۹خردادماه،

طبق فرمان امام خمینی (ره) برای اعتلای انقلاب و کشور در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

“ابراهیم اصغری” تهیه کننده سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینماممتازنیوز، در خصوص انتخابات و حضور هنرمندان گفت: هنرمندان با توجه به دیده شدن از طریق رسانه، جایگاه ویژه ای بین مردم دارند، هنرمندان با حمایت مردم فرهنگ دوست به این جایگاه رسیدند و وظیفه آنها مضاعف می گردد، چون باید دین خود به انقلاب و کشورمان را ادا کنند.
وی در ادامه گفت: طیفی از مردم به اهالی فرهنگ و هنر علاقه ویژه ای دارند و همین مسئله سبب می گردد که حضور هنرمندان سبب جذب مردم برای شرکت در انتخابات می گردد.
“اصغری” ضمن اشاره به اینکه اگر در این عرصه فعالیت نمی کردم باز هم در انتخابات شرکت می کردم، گفت: ما بچه های انقلاب وظیفه ملی و شرعی مان است و طبق فرمان امام (ره) برای اعتلای انقلاب و کشور ایران در انتخابات شرکت خواهیم کرد.
این تهیه کننده ادامه داد: حضور همه اقشار مردم در عرصه انتخابات، آینده بهتری را برای کشور به وجود می آورد.
“اصغری” در ادامه گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند، چون مردم ایران هنوز پشت انقلاب و کشورشان می باشند.
وی در خصوص توقع از رئیس جمهور آینده تصریح کرد: مهمترین وظیفه رئیس جمهور آینده همدلی با مسئولان اجرایی است و با پرهیز از هرگونه حاشیه سازی، تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به کار گیرد.
وی افزود: چون ایران مقتدر، از مردمی مقتدر به وجود می آید، اگر مردم دچار مشکلی شوند، اقتدار ملی ما دچار مشکل خواهد شد.
وی اظهار داشت: رئیس جمهور آینده در این عرصه وظیفه مضاعفی دارد و علاوه بر طرح های بلند مدت برای کشور، باید طرح های کوتاه مدتی داشته باشد تا مشکلات اقتصادی قشر آسیب پذیر را به حداقل برسانند.
این تهیه کننده در خصوص معیار خود برای انتخاب رئیس جمهور تصریح کرد: مواردی که حضرت اما (ره) در قبل فرمودند را باید رئیس جمهور این حداقل ها را داشته باشد.
وی ادامه داد: کسی که اعتقاد به نظام، ولایت فقیه داشته باشد، فرد اجرایی برای جامعه بوده، مردم با مباحث تئوری و نظری آشنا می باشند.
“اصغری” خاطر نشان کرد: کسی مطلوب جامعه است که به رفع مشکلات کشور در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی سرعت ببخشد و طرح های ارائه شده را اجرا کند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.