رمز هستی،الگو برداری از انسانهای کامل است

جام جم آنلاین: وزیر آموزش وپرورش، رمز هستی وموفقیت بشر را در الگوبرداری از انسان های کامل دانست وگفت: حضرت فاطمه (سلام ا…. علیه ) یک الگو وانسان کامل است.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،حمید رضا حاجی بابایی صبح امروز درچهارمین همایش بین المللی فرهنگ سازان عفاف وحجاب درتالار فردوسی دانشگاه تهران ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام ا… علیه) گفت: عفاف وحجاب نقش تاثیرگذاری برجامعه وخانواده دارد.

وی با اشاره به سه عنصر اساسی در پیروزی اسلام تصریح کرد : امام، قرآن ومردم، سه مولفه اساسی هستند که وقتی درکنار هم باشند موجب پیروزی اسلام می شوند.

حاجی بابایی با اشاره به وجود سه عنصر ارزنده فوق درانقلاب اسلامی ایران آن را دلیل سرپا بودن انقلاب اسلامی ایران خواند و ادامه داد: انسانها با توجه به میزان بینشی که دارند به آموزه های دینی وارزش ها عمل می کنند و این موضوعی است که درجامعه اسلامی پدیدار است.

وی با اشاره به نقش انقلاب دربیداری اسلامی مردم مسلمان منطقه وجهان اضافه کرد:‌امروزه درمنطقه آموزه های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران (ره ) درحال رشد است و این دلیلی بر استحکام انقلاب اسلامی ایران است.

 حاجی بابایی به ۷۵۰  اقدام ملی واستانی در آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: بیشتر این اقدامات در زمینه عفاف وحجاب انجام گرفته است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.