خانمی با قدرت مافوق بشر و چشمان جادویی +عکس

به گزارش پرداد به نثل از مگ فور: این خانم ۹۹ میلیون رنگ بیشتر از انسانهای معمولی تشخیص میدهد و قدرتی مافوق بشری در جشم و روح او وجود دارد.بسیاری از مردم در مورد ” تترا کرومتها” چیزی نشنیده اند…

به گزارش پرداد به نثل از مگ فور: این خانم ۹۹ میلیون رنگ بیشتر از انسانهای معمولی تشخیص میدهد و قدرتی مافوق بشری در جشم و روح او وجود دارد.

 آپلود سنتر

بسیاری از مردم در مورد ” تترا کرومتها” چیزی نشنیده اند آنها انسانهایی با قدرت مافوق بشری هستند که توانایی تشخیص میلیونها رنگ بیشتر از مردم معمولی دارند. دکتر گابریل جردن حدود ۲۰ سال روی این پروژه کار کرده است تا بالاخره توانست چنین انسانی با این توانایی خارق العاده پیدا کند.
بنابرگزارشات بینایی، یکی از پیچیده ترین حواس انسانی است. گروه تحقیقاتی خانم “جردن” انسانهای زیادی را مورد آزمایش قرار داد و توانست از میان آنها فرد مورد نظر را پیدا کند. این فرد یک خانم است و خودش هم یک پزشک میباشد که در شمال انگلستان زندگی میکند.
این خانم دکتر قبول کرده است که آزمایشات بیشتری روی وی  انجام شود تا اطلاعات بیشتری در مورد انسانهای تترا کرومت بدست آید.
سوالات مطرح شده در این زمینه بسیار زیاد هستند برای مثال اینکه چرا این پدیده در میان زنان شایع تر است و یا اینکه طبق تحقیقاتی که از سالهای ۱۹۴۸ انجام پذیرفته است مردان بیشتر در معرض کوررنگی هستند  وهنوز علت این امر مشخص نشده است. این پزشکان محقق امیدوارند بتوانند جواب سوالات مشابه این را به زودی دریابند.

 پرداد / پریسا دهقان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.