روان کاوی شوهرتان از روی خوراکی هایش!

۰۵اردیبهشت،

شاید اکثر زنان ندانند که از روی سلیقه های غذایی همسرشان می توانند به شخصیت و روحیات پیچیده و اسرار آمیزش پی ببرند.

حسن دادبخش، روان شناس شخصیتی در گفتگو با خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران گفت: یک قاعده کلی می گوید آقایان شکمو می باشند و غذا برای آن ها مهم است.

وی افزود:  شاید اکثر زنان ندانند که از روی سلیقه غذایی همسرشان می توانند به شخصیت و روحیات او پی ببرند.

چیپس و هله هوله های تند: آقایانی که به چیپس و هله هوله های تند (نمک فلفلی) علاقه دارند، اشخاصی می باشند که دوران ماجراجویی را پشت سر گذاشته اند و به ثبات شخصیتی رسیده اند.

نان و پنیر یا تخم مرغ: اشخاصی می باشند با خصوصیات اخلاقی مثل متکی به خود بودن و غیروابسته بودن را دارند و در عین حال جدی، متفکر، کم صحبت دارای روحیه پژوهشگر می باشند.

ساندویچ: این اشخاص خیلی اهل فعالیت نیستند و بیشتر به کارهای پشت میزی علاقه دارند به نظر می رسد که این گروه را می شود همسر خوب خانم ها دانست زیرا اکثر اوقات فراغت خود را در خانه می گذارنند.

انواع شیرینی های خشک: این اشخاص گروهی می باشند که همیشه دوستان زیادی دارند، از کار کردن در منزل لذت می برند، از وضعیت خود شکایت ندارند و سعی می کنند همیشه به دیگران کمک کنند، آن ها از لحاظ خانوادگی همه مرد کامل خانواده به حساب می آیند.

شیرینی های پرخامه: این گروه مانند شیرینی مورد علاقه خود، پر از کالری و انرژی می باشند. این اشخاص در مجموع مهربان، آرام، مطیع، همراه و وفادار می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.