“روایت عشق” با موضوع ۵ شهید به تصویر کشیده میشود

۲۵خردادماه،

فیلم مستند “روایت عشق” به کارگردانی کیوان محمودنژاد و تهیه کنندگی مسعود ردایی آماده پخش است.

کیوان محمود نژاد، کارگردان فیلم مستند “روایت عشق” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این فیلم مستند با یکی از این نام ها ” روایت عشق “‌ یا “راویان ” تولید می گردد.
وی اظهار داشت: این فیلم مستند در خصوص ۵ شهید از خانواده های شهید هاشمی ،‌نوری زاد و ۳ شهید از خانواده شهدای توکلی را به تصویر می کشد.
این بازیگر جوان که در سال ۷۸ چند فیلم کوتاه با نام هایی چون “آخر خط”، “سبز آباد” و “توپ” را با نگاتیو ۱۶ میلیمتری در کنار هنرمندانی چون لاله اسکندری و شهرام عبدلی ساخته  بیان کرد: مکان تصویر برداری این پروژه در “یرک” یکی از روستاهای اطراف کوهستان الموت است که در این روستای کوچک ۵ شهید والا مقام در خوابگاه ابدی آرمیده اند.
کیوان محمود نژاد، که خود تدوین و طراح این پروژه را بر عهده دارد عنوان کرد: علی عبدوس و نادر افشار تصویربردار، میشا اسلامیه مدیر صدا برداری، مژگان بیگدلو طراح گریم، گروه مشاورین همراه و مسعود ردایی تهیه کننده، علی احمدوند و مهرداد خان سفید مدیریت تولید و حسین تشکری تدوین این پروژه را بر عهده دارد.
وی در پایان گفت: در ساخت این مستند از همکاری های صمیمانه اشخاصی چون سعید اکبری، ترکمانی، امیر افشار و مهرداد توکلی در جهت حمایت های مادی و معنوی تشکر می کنم./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.