روزنامه ایران: راست​ها هر کاری لازم باشه انجام می​دن تا چپ​ها رو بیاورن تو بازی!

در راستای بازی سرگرم کننده و زیبای ۲۰ سال اخیر چپ و راست​ها و از طرفی رو شدن دست هر دو جناح برای مردم، دلسوزان هر دو گروه قصد دارند جهت ادامه بازی خود با اسامی اصولگرا و اصلاح طلب به میدان بیایند! این تصمیم از آنجایی گرفته شد که احمدی​نژاد این بازی سرگرم کننده را به هم زده و به بازیگردادنان دلسوز هر دو جناح بی اعتنایی کرده. به همین جهت «ستاد سرگرم سازی مردم به بازی​های سیاسی» در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد: مردم همانگونه که به دست چپ و راست احتیاج دارن!

ضمنا اگر احمدی​نژاد بازی قشنگ ما رو به هم نمی​زد، ما هم مجبور نبودیم بازی جدید جریان انحرافی رو راه بندازیم! تا مردم عزیز سرگرم بشن! احمدی​نژاد کاری کرد که چپ​های عزیز قهر کردن ولی بدونین راست ها هرکاری لازم باشه انجام میدن تا چپ ها رو بیارن تو بازی!

یک چپ قهر کرده که حزبش تا حالا چندبار توسط مردم چپ شده و خیلی از دوستاش نیز چپ کردن، جدیدترین مدل های ساخته شده اصولگراها و اصلاح طلب ها رو معرفی کرد:

۱-مدعیان اصولگرای دوگانه سوز: توانایی حرکت و زنده ماندن در هر شرایط سیاسی را دارند و توانایی تغذیه از هر حزب و جناحی را داشته و زیستگاه های آنها معمولا در مرز میان چپ و راست می باشد! از سال ۷۴ بدین سو، زیستگاه های این گروه بشدت محدود شده و در صورت هرگونه مشاهده انها در فضاهای سیاسی، بشدت توسط مردم رانده شده اند و نسل آنها بشدت در حال انقراض می باشند.

۲- اخلال طلبان: این گروه بر اساس تئوری «گفتمان-کوفتمان» و «چماق و هویج» به حیات خود ادامه می دهد. در صورت شکست این گروه در بازی های سیاسی، به سرعت از فاز گفتمان وارد فاز کوفتمان می شوند. این گروه در برخورد با مخالف خود بخصوص دولت مانند چماق در برابر زیاده خواهی های غرب مانند هویج از خود واکنش نشان داده اند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.