روزنامه تشرین سوریه از اهداف نشست مشورتی تهران استقبال کرد

روزنامه تشرین سوریه، در تازه ترین شماره خود از اهداف نشست مشورتی تهران که در آن نمایندگان بیش از ۳۰ کشور حضور داشتند، استقبال کرد و آن را در جهت تحرکی اقلیمی و بین المللی برای پایان بحران در سوریه، برشمرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه تشرین با اعلام این مطلب، افزود: نشست مشورتی تهران که در روز پنج شنبه گذشته برگزار شد، چند ویژگی بارز داشت که می توان تلاش برای کاهش خشونت ها در حق ملت سوریه از سوی شورشیان و پیشنهادهای سازنده برای حل بحران سوریه بدون مداخله بیگانگان در این کشور را از مهمترین این ویژگی ها نام برد.
 
این روزنامه همچنین با انتقاد از نشست های پیشین مخالفان سوری پیرامون این کشور، اظهار داشت: این نشست ها تاکنون نتایج جز افزایش کشتار غیرنظامیان سوریه و کارشکنی در حل دیپلماتیک بحران این کشور نداشته است.
 
تشرین با ذکر این نکته که حضور بیش از ۳۰ کشور در نشست مشورتی تهران پیرامون مسائل سوریه، نشان دهنده تداوم خشونت ها در سوریه توسط شورشیان و تروریست ها است، ابراز امیدواری کرد؛ نتایج این نشست در آینده سوریه تاثیرگذار باشد.
 
گفتنی است؛ در نشست مشورتی پیرامون مسائل سوریه که روز پنج شنبه در تهران برگزار شد، نمایندگان بیش از ۳۰ کشور همچون روسیه، چین، عراق، الجزائر و اردن، حضور داشتند و در آن به بررسی اوضاع جاری سوریه و طرحی برای کاهش خشونت ها در این کشور پرداختند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.