رویارویی رقیبان آشنا در آسیا

۲۳ آبان ،

مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ در آسیا به دور برگشت خود رسیده و فردا چهار بازی در قالب این رقابت ها برگزار می گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، سایت فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در گزارش تفسیریی به رقابت های انتخابی جام جهانی در آسیا پرداخت.

در این گزارش تفسیری بازی مهم روز را دیدار تیم های عمان و ژاپن معرفی کرده و از هشت دور رویارویی ۲ تیم در مراحل انتخابی نوشت. اولین رویارویی آنها نیز به سال ۱۹۹۷ و مرحله مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ بر می گردد.

با اتمام شکست های عمانی ها در ۱۵ سال اخیرف انتقام تنها واژه ای است که در ذهن اعضای این تیم وجود دارد. عمانی ما در صورت پیروزی مقابل ژاپن برای اولین بار شانس صعود خواهند داشت.

تنها نگرانی ژاپنی ها در این بازی غیبت “شینجی کاکاوأ” به خاطر مصدومیت زانو است در بازی ای که هیچ کدام از طرفین حق باخت ندارند عراق میزبان اردن خواهد بود.

اما در مهمترین بازی گروه الف ایران با ازبکستان دیدار می کند تا با یک پیروزی به صدر گروه صعود کند. ایران با پیروزی ۶ بر یک در بازی دوستانه مقابل تاجیکستان آمادگی بالایی برای این بازی دارد هر چند کاپیتان تیم ملی با توجه به آسیب دیدگی در این بازی غائب خواهد بود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.