تیم ملی جوانان ایران پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد

ˈحامد برزاییˈ روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تمرین هایی که درچند ماه اخیر انجام دادیم در شرایط خیلی خوبی قرار گرفته ایم و آماده آغاز مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

وی اظهار داشت: به طور حتم تیم ملی ایران یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود اما کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

بازیکن تیم ملی جوانان گفت: هدف ما کسب مقام قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی است هر چند که رقیبان قدرتمندی پیش رو داریم.

برزایی افزود: کادر فنی تیم ملی در یک سال گذشته اردوهای زیادی تدارک دیده و درچند تورنمنت بین المللی هم شرکت کردیم که حضور در این تورنمنت ها تیم را به هماهنگی خوبی رسانده است.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان و تیم ملی جوانان ایران تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا تیم های کره جنوبی، ژاپن و امارات از رقیبان اصلی ما هستند اما تیم ملی ایران نسبت به آنها شرایط بهتری دارد.

برزایی در خصوص بازی تدارکاتی تیم ملی جوانان برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی برابر صنعت نفت انجام دادیم و می توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی اظهار داشت: بازی مقابل تیم های بزرگسالان می تواند به تجربه بازیکنان تیم ملی جوانان بیفزاید و امیدواریم پیش از آغاز مسابقات آسیایی چند بازی تدارکاتی با سایر تیم های لیگ برتری برگزار کنیم.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران سه شنبه شب در دیدار تدارکاتی برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با نتیجه مساوی دو بر دو متوقف شد.

۷۱۰۴/۵۳۸

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.