رویانیان: از کودکان بی سرپرست زیر ۳ سال حمایت مالی می کنیم

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی باشگاه پرسپولیس؛ محمد رویانیان در کنفرانس خبری تفاهم نامه همکاری باشگاه پرسپولیس و سازمان بهزیستی استان تهران گفت: باشگاه پرسپولیس با برنامه هایی که پیش رو دارد انشاء ا… می خواهد این پیام را به هوادارانش بدهد و به مردم خوب ایران اسلامی بگوید که قصد دارد یک باشگاه تمام عیار باشد. ما باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم و ورزش بهانه ای است برای توسعه فرهنگ و ورزش بهانه و ابزاری است برای رشد و شکوفایی ارزش ها.

وی افزود: گامی که امروز برداشتیم در راستای همین تفکر است. باشگاهی فرهنگی، باشگاهی که ابتدا باشگاه است و بعد ورزش را مد نظر قرار می دهد. ما پیگیر بودیم و دکتر نصر اصفهانی نهایت همکاری و محبت را کرد، البته این از ویژگی های مدیران شایسته کشور است. خصوصا در بهزیستی کشور اینگونه ابتکارها و کارها به لطف خدا، به خوبی شکل می گیرد و رشد می کند.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه افزود: جا دارد از ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور و همچنین مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران نصر اصفهانی تقدیر و تشکر کنیم که این امکان را فراهم آوردند. من از همین جا به سازمان بهزیستی کل کشور اعلام می کنم که پرسپولیس آماده است، چون هواداران این باشگاه در تمام روستاها و شهرهای کشور زندگی می کنند.

محمد رویانیان تصریح کرد: پرسپولیس آماده است در سراسر کشور این طرح را توسعه بدهد. این آغاز یک حرکتی است که امیدواریم برنامه های بعدی آن که در دستور کار ما قرار دارد تداوم یافته و هواداران ما لمس کنند که یک باشگاه قدرتمند، فرهنگی، مردمی و قرمز که از جمله تیم فوتبالش تیم پرسپولیس است، را دارند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم باشگاه ما بتواند زمینه تقویت و توسعه قهرمانی جهان را ایجاد کند و پرسپولیس برای این کار رسما اعلام آمادگی می کند اما آنچه افتخار ماست، این است که امروز با کمک سازمان بهزیستی، حمایت از تمامی بچه های زیر ۳ سال شیرخوارگاه های استان تهران را پذیرفتیم. با این امضاء، پرسپولیس از امروز حامی تمامی بچه های زیر ۳ سال کلیه شیرخوارگاه های تهران خواهد بود و انشاءا… که دعا کنید این همکاری را توسعه بدهیم و ببریم به سن ۱۲ سالگی.

محمد رویانیان در ادامه گفت: شما آفتاب را بشناسید یا نشناسید فرقی نمی کند، از نورش استفاده می کنید. امیرالمومنین خورشید درخشان عالم هستی است. ما در سومین روز شهادتش به وصیتش عمل کردیم و به عشق حضرت رقیه (س) تمامی بچه های زیر ۳ سال شیرخوارگاه های استان تهران را توسط پرسپولیس مورد حمایت قرار خواهیم داد و آنها بچه های ما خواهند بود. این کار را به حمایت پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس انجام خواهیم داد. این کار یکی از برنامه های ما است. کار دوم ما ساختن یک مدرسه فوتبال برای بهزیستی است که بچه های بی سرپرست بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

مدیر عامل سرخپوشان پایتخت افزود: اتفاق و برنامه سوم ما تاسیس موسسه خیریه پرسپولیس است که در جهت حمایت از بچه های بی سرپرست ایجاد خواهد شد. یک موسسه قوی و قدرتمند که علی پروین و پیشکسوتان پرسپولیس باید زحمت آن را بکشند. این تفاهم نامه امروز در محضر بزرگان پرسپولیس و بهزیستی امضاء خواهد شد.

ورزشی **۹۱۱۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۱۷۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.