نشست ۹۰ دقیقه ای رویانیان و گل محمدی

۲۲م دیماه ،

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دربارهٔ مسائل مختلف تیم فوتبال، با محمد رویانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، یحیی گل‌محمدی پنجشنبه شب در نشستی که به مدت ۹۰ دقیقه در دفتر محمد رویانیان برگزار شد، دربارهٔ مسائل مختلف تیم فوتبال با مدیر عامل باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه، گل‌محمدی ضمن تشکر از حمایت‌های مدیریت باشگاه و فراهم ساختن امکانات و بستر مناسب برای تیم فوتبال، درخواست‌هایی از محمد رویانیان داشت که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گل‌محمدی دربارهٔ افزایش امکانات پزشکی و همچنین تدارکات تیم مواردی را با رویانیان در میان گذاشت که مورد موافقت مدیریت باشگاه قرار گرفت. وی همچنین دربارهٔ برنامه‌های بعدی تیم فوتبال نیز با مدیر عامل باشگاه گفتگو کرد.

رویانیان نیز در این نشست موضوعاتی را با سرمربی تیم در میان گذاشت و تاکید کرد، موارد مورد بحث در این نشست از سوی سرپرست تیم پیگیری خواهد شد و امکانات مورد درخواست به زودی فراهم می‌شود.

گل‌محمدی همچنین در این جلسه از وجود تعامل بین خود و علی پروین، مدیر کمیته فنی باشگاه گزارشی به رویانیان ارائه داد و از هیات مدیره، پروین و اعضای کمیته فنی و پیشکسوتانی که طی این مدت با حمایت همه جانبه خود بستر مناسب برای نتیجه‌گیری تیم را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد و گزارشی نیز از وضعیت تیم، بازیکنان و برنامه‌های آینده به مدیر عامل ارائه کرد.

سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم فوتبال نیز در این نشست حضور داشت./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.