رویانیان: وزیر ورزش در انتظار اوج گیری و تحول پرسپولیس است

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی باشگاه پرسپولیس، رویانیان درباره جلسه عصر دوشنبه با محمد عباسی گفت: نشست خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و درباره موضوعات مختلفی صحبت شد.

وی ادامه داد: انتظار وزیر از بازیکنان، کادرفنی و باشگاه این بود که پرسپولیس به واسطه برخورداری از بازیکنان ملی‌پوش و توانمند در سایه همدلی، اتحاد و هماهنگی تیمی بیشتر تبدیل به یک تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی شود چراکه پرسپولیس باشگاهی پرطرفدار است که خیل عظیمی از جوانان این مرز و بوم توجه ویژه‌ای به آن دارند.

رویانیان تصریح کرد: نظر وزیر ورزش این بود که متحول شدن و اوج گرفتن پرسپولیس به نفع فوتبال ملی کشور نیز هست چراکه اگر بازیکنان پرسپولیس در تیم باشگاهی خود عملکرد خوبی داشته و در اوج آمادگی باشند، قطعا در تیم ملی نیز موفق خواهند بود. به هر حال با توجه به حضور پرتعداد بازیکنان پرسپولیس در تیم‌های ملی بزرگسالان، امید و جوانان انتظار وزیر ورزش این بود که پرسپولیس در سطح قهرمانی ظاهر شود.

وی در ادامه گفت: عباسی تاکید داشتند ورزش کشور در همه رشته‌ها می‌بایست متحول و در فوتبال نیز می‌بایست برنامه‌های جدیدی پیاده شود تا شاهد اوج گرفتن فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به تغییر در ترکیب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار است ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز به زودی مشخص شود و در نهایت با تصمیم‌گیری ایشان اعضای هیات مدیره به زودی معرفی خواهند شد.

رویانیان درباره خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس گفت: هیات دولت و وزارت ورزش تاکید ویژه‌ای روی این موضوع دارند. در این جلسه نیز عباسی دستورات لازم را برای پیگیری و به سرانجام رسیدن این امر مهم صادر کردند. در این باره اردستانی مدیرکل حقوقی وزارت ورزش نیز موضوع را پیگیری می‌کنند و مایه خوشحالی است اگر این اقدام هر چه زودتر اجرایی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نتایج جلسه‌اش با ‘علی کفاشیان’ و ‘احمد رسولی‌نژاد’ گفت: نظر دولت و وزارت ورزش این است که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال منابع درآمدی داشته باشند. در همین راستا نشستی با کفاشیان و رسولی‌نژاد داشتیم و در نهایت مقرر شد درآمد حاصل از تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی به این دو باشگاه پرداخت شود.

اکثر باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر به منابع مالی دولتی متصل هستند. برخی از آنها از بخش‌های صنعتی و نفتی و برخی دیگر از سایر ارگان‌های دولتی بودجه دریافت می‌کنند اما پرسپولیس و استقلال به هیچ جا وابسته نیستند و قرار است با تدبیر وزیر ورزش و دولت این دو باشگاه منابع درآمدی داشته باشند.

ورزشی**۹۱۱۸**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۵۶۵۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.