رویکرد مخاطبان iبه مطبوعات مکتوب کمرنگ شده است

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

مسافرآستانه در غرفه سینماپرس:

سینماپرس-گروه سینما/ حسین مسافرآستانه گفت: رویکرد مخاطبان iبه مطبوعات مکتوب کمرنگ شده است.

حسین مسافر آستانه کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: برداشت شخصی من از حضور در نمایشگاه مطبوعات این است که رویکرد مخاطبان iبه مطبوعات مکتوب کمرنگ شده و این خوب نمی باشد. از طرف دیگر رسانه های گول زنک اینترنتی، اطلاعات سطحی را iبه مخاطب خود انتقال می دهند، که این مسئله سبب شده تا عمق و کیفیت آثار مکتوب کم شود.

وی تصریح نمود: همچنین عدم عمق و کیفیت در رسانه های مکتوب و نبود تولد فکر در این رسانه ها سبب شده تا مخاطب کمتر iبه سمت این دسته از مطبوعات کشیده شود. در واقع با توجه iبه اطلاع رسانی سطحی و گزارش تفسیری حواشی اتفاقات توسط رسانه های اینترنتی، مطبوعات مکتوب باید نگاه عمیق تر و تحقیقی تری نسبت iبه اتفاقات رخ داده در جامعه داشته باشند.

وی با اشاره iبه مطبوعات تخصصی با موضوع تئاتر ابراز داشت: در حوزه تئاتر چند نشریه تخصصی مشغول iبه فعالیت می باشند، اما متاسفانه از اقبال مناسبی نسبت iبه جذب مخاطب برخوردار نمی باشدند. نباید فراموش نمود که تنها برای جذب مخاطب با خبرها حاشیه ای، از اصل خبر و تحقیق و پردازش آن فاصله گرفت.

آستانه در پایان خبر داد: در حال حاضر دو طرح برای تولید تئاتر مدنظر دارم که بعد از انتخاب برای نگارش نمایشنامه آن iبه دست یک نویسنده خواهم داد، اما هنوز مشخص نمی باشد چه زمانی کار تولید آن را آغاز کنم.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۸۹


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.