بررسی طرح جامعه رسانه ها در مجلس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح جامع رسانه‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر ؛ آقای لاریجانی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاریها در پاسخ iبه سوال خبرنگاری درخصوص برنامه مجلس برای تصویب قانونی در حمایت از مطبوعات گفت: قانون جامع رسانه‌ها همه کارهای مختلف رسانه‌ها را دربرمی‌گیرد.
وی افزود: طرح قانون صدا و سیما هم در دستور کار مجلس است.
رئیس مجلس شورای اسلامی مطبوعات را رکن مهم مردم‌سالاری دانست و گفت: این رکن را باید هر چه بیشتر تقویت نمود تا سبب شفافیت در امور، گردش خوب اطلاعات و تقویت پایه‌های فکری، سیاسی، دینی و فرهنگی شود.
وی با اشاره iبه اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گامهای خوبی در این خصوص برداشته شده است، افزود: این نمایشگاه نشان می‌دهد که پیشرفتهای خوبی در زمینه مطبوعات iبه‌ویژه در استانها iبه دست آمده است.
لاریجانی با بیان اینکه تلویزیون و رسانه‌های مکتوب پیوندهای منطقه‌ای را عمیق‌تر می نمایند، گفت: در زمینه پایگاه اینترنتیهای خبری هم شاهد پیشرفتهای خوبی هستیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون iبه خاطر گرانی کاغذ، روزنامه‌ها فشار بسیاری را تحمل می‌کنند.
آقای لاریجانی با قدردانی از تلاشهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کمک iبه ناشران کتاب و مالکان رسانه‌های مکتوب گفت: باید کمک نمود قیمت کاغذ از این بالا نرود تا مردم بتوانند با کتاب و رسانه‌های مکتوب ارتباط داشته باشند.
 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.