ضرورت رعایت ادب و احترام از سوی برخی نمایندگان مجلس/ بسیاری از انتقادات محترمانه و تاثیرگذار بود

فروردین ۱۴۰۳

عضو کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بسیاری از انتقادات نمایندگان نسبت به وزرای پیشنهادی محترمانه و تاثیرگذار بود، گفت: روند کلی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس مثبت و نشانگر دلسوزی نمایندگان برای نظام، جامعه و حکومت بود اما از برخی انتظار رعایت ادب و احترام داریم.

“مرتضی سجادیان” در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون روند رسیدگی مجلس به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت اظهار داشت: بررسی دقیق  و عمیق صلاحیت وزرای پیشنهادی  از وظایف مجلس و به نفع جامعه است و این مهم باید برپایه ادب و احترام باشد.

عضو کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بسیاری از انتقادات نمایندگان نسبت به وزرای پیشنهادی محترمانه و تاثیرگذار بود، گفت: روند کلی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس مثبت و نشانگر دلسوزی نمایندگان برای نظام، جامعه و حکومت بود.

وی با انتقاد نسبت به عملکرد برخی در مجلس  گفت: روند رسیدگی به صلاحیت وزرا در مجلس شورای اسلامی توسط رسانه‌های بیگانه رصد می‌شود، لذا ادبیات بعضی از نمایندگان مناسب چنین شرایطی نبوده و صحبت‌های مطرح شده دور از شان مردم و کشور بود.

عضو کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بسیاری از انتقادات نمایندگان نسبت به وزرای پیشنهادی محترمانه و تاثیرگذار بود، گفت: روند کلی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس مثبت و نشان گر دلسوزی نمایندگان برای نظام جامعه و حکومت بود.

سجادیان با بیان اینکه  تاکید بر اینکه حاشیه‌‌ها یک نقطه ضعف محسوب می‌شود، تصریح کرد: مناسب است که اشخاص را مورد ارزیابی و غربالگری قرار دهیم اما پافشاری بر یک مسئله تاثیرات منفی خواهد داشت.

عضو کارگزاران سازندگی پخش مستقیم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از صدا و سیما را مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: به حق صدا و سیما به وظایف خود در طی مناظرات انتخاباتی و بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به خوبی عمل کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.